ladies iemand ervaring met action ovulatie testen??! vind t echt kut testten... vind de streepjes er echt vaag opstaan. ..de controle streep is niet overal even donker van kleir en dat heb ik ook bij de teststreep.....hoe weet je dan of de kleur goed is??! pfffff heb nog 3 zwanger wn kids dipstick ovu liggen. ..morgen de 1e daarvan maar gebruiken. ..hopelijk red ik t met 3.. nog meer die geen goeie ervarinh hebben met action? vond de zwangerschapstest van action juist top!!!
Ik gebruik ze. Vind ze prima. Soms wel iets verschil in "sterkte" van de streep idd maar m'n knallers zijn echt knallers.. Nou voel ik m'n ei ook dus is t meer extraatje..
hmmmm.ok.... t stomme is...in dec had ik ze ook en toen waren mijn knallers ook zo... helaas mis gegaan toen vorige maand ook gebruikt maar toen kloptte mijn testten niet echt icm mijn ei...ik.had nergens zo'n knallers en de testten die "zo goed als positief" waren waren niet zo.knal als dec...en zoals op de foto hierboven...toen verweet ik het nog een.beetje.aan mijn miskraam.en aan.of ik eigenlijk wel een ei had gehad die maand... nu deze maand zijn de.streepjes ook zo vaag en idd zoals.aurin zegt niet altijd even "sterk" van kleur....
oh dat is wel super vervelend ja! ik heb de dag na een positieve test altijd een paar uur buikpijn en daarna doe ik weer een test en dan is hij weer licht. voel mn ei dus springen dat is wel een voordeel. afgelopen maanden alleen op de positieve test geklust , deze maand maar op en de positieve test en op de dag erna haha hopelijk is het dan wel raak
Ik vorige maand voor het eerst de ovu testen van de action gebruikt. Vond ze eerst niet fijn, liepen niet door en onduidelijke streep en dacht dat ik mijn ei daardoor gemist had. Door tips van hier (plassen in bekertje en niet over test) toch nog doorgetest, bleek mijn ei later als gedacht. Maar toen ik mijn ei had waren het echt duidelijke knallers. Kan het niet zijn dat je ei toch later is? Iig vervelend dat ze voor jou niet goed werken.
Getsie na een cyclus van 14(?!) dagen vandaag alweer ongi geworden. Mijn NOD zal dus waarschijnlijk niet de 16e zijn, maar ergens verder in maart. Gek lijf! Ik baal even een beetje nu..
ik verwacht mijn ei zondag of maandag dus opzich hoeft ie nog niet knal te zijn natuurlijk maar de lijntjes zijn zo vaag...en in dec liepen ze paar dgn vantevoor ook op... en vorige maand was gewoon raar. ik weet zeker wanneer mn ei geweest is ivm tempen op advies van de gyn...maarja dat is altijd achteraf natuurlijk. en normaal altijd (!) mn ei op dag 14 en heeeeeel af en toe 15 maar nooit later....op de cyclus na beide miskramen na natuurlijk. naja we testten dit weekend gewoon vrolijk door in de hoop snel een knaller te krijgen...hou jullie op de hoogte. wanneer verwacht jij je ei setnil?
@giggle ik denk dinsdag. Als ik afga op mijn cyclus van afgelopen maand. Dit is pas de tweede ronde dus moet er nog een beetje inkomen. Bij mij zijn de testjes nu iig nog erg licht. Ze liepen afgelopen maand ook niet netjes op en toen ineens knal testen......dus gewoon nog even afwachten denk ik. Ben er alleen steeds mee bezig in mijn hoofd. Wordt soms gek van mezelf. Zucht.
klinkt heel bekend! hier ook continu mee bezig! wil zo graag dat t lukt ..en dat het deze keer goed blijft gaan...ben ook heel bang tegelijk voor als het lukt want dan begint het pas weer die onzekerheid...na 3 vervelende ervaringen vind ik het wel prima eig. neem mezelf steeds voor om er niet teveel aan te denken maarja als ii opsta, tempen....goh waar denk je dan aan...en dat verdwijnt vervolgers niet meer uit mn hoofd. naja iemand zei hier zwanger wordt je tussen je benen niet tussen je oren! en dat is natuurlijk ook.zo blijft een hylarische uitspraak. welk tijdstip testte jij vorige maand? hopelijk komt mn knaltest snel dit weekend, en jou knaller ook!!
Jee zie dat het al 3x mis is gegaan bij jou. Wat erg zeg. Kan me voorstellen dat je het dan helemaal niet meer los kan laten. En dat tempen doe je dat al lang? Is denk ik niets voor mij. Had wel de app van ff gedownload maar snap er nog niet veel van. Ook sta ik nooit op dezelfde tijd op. Voorlopig dus alleen nog maar ovu testjes.... Ik test meestal voor mijn werk smorgens en savonds als dochterlief op bed ligt. Als mijn ei er bijna is soms ook smiddags. Maar neem de testjes niet mee naar mijn werk. Maar dit was afgelopen maand. Deze dagen maar eens kijken. Weet dat 12.00 uur de beste tijd is maar dat is hier niet zo praktisch.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Maart 2014 ♥ 16. (6) : iez, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje gaab27, 30 jaar, ronde 5 na mk, 2e kindje Bee1986, ? jaar, ronde 6, 1e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Giggle, 29 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje 17. (8) : pinkpanter, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Miscalculated, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 28, 2e kindje Zograagnog1, 41 jaar, ronde 1, 4e kindje AzA, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Lauren1984, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Fightforlove, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Cici86, 27 jaar, ronde 4 na ma, 3e kindje 18. (2) : Engeltjes, ? jaar, ronde 22, 1e kindje Setnil, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 19. (1) : DeBJjJ, 23 jaar, ronde 8 ,2e kindje 20. (5) : Indiigo, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje LIX, 31 jaar, ronde 11, 2e kindje Lentekind85, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje yokoono, 35 jaar, ronde 19 (ronde 12 na mk), 1e kindje Ikke142 , 32 jaar, ronde 2 na ma, 1e kindje 21. (3) : Key, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 25, 1e kindje Lovingmyboy, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 22. (4) : BabeBabe, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 3 na mk, 1e kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 23. (5) : Aurin, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Elf12, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Momo81, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Wensje88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje MamaSmurf, 31 jaar, ronde 2 (1e ronde na mk), 2e kindje 24. (3) : Angela123, ? jaar, ronde 5, 2e kindje Mamatje89, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje Luckymartine, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (2) : Bloem88, 25 jaar, ronde 6, 2e kindje Mama-in-love, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje 26. (4) : cupcakeje, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Noralie87, 26 jaar, ronde 7 (ronde 3 na MA), 1e kindje Smnee, 22 jaar, ronde 20, ronde 7 na mk, 1e kindje Jessica018, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 27. (2) : Ditbenik, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Zeeuwse, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje 28. (1): JMay, ? jaar, ronde 4, 2e kindje 29. (0): 30. (1): MRCD, 26 jaar, ronde 16 (ronde 2 na vroege miskraam), 1e kindje 31. (2): Toeteke, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos (8) : Loesje9, 26 jaar, ronde 2 na 2e mk, 1e kindje Bruinoog87, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Starry, 29 jaar, ronde 7 na mk, 2e kindje Rachh, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Chriss, 28 jaar, ronde 4 MMM, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Koekeboeroe, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 56 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
@setnil; ja moet zeggen dat het er behoorlijk in heeft gehakt...je raak het vertrouwen in je lichaam echt kwijt. had mezelf ook voorgenomen deze ronde even niet teveel mee te schrijven...maar dat is niet echt gelukt in je hoofd blijf je er toch constant mee bezig dus dan maakt dit stukje ook niks uit denk ik dan weer...en hier kan je tenminste altijd even je verhaal kwijt en snapt iedereen je dat is wel fijn. Hier vang ik het ook altijd op hoor...pies ook alles onder anders hahaha. Tempen;heb ik voor dochterlief ook al eens gedaan, maar meer omdat ik wilde weten hoe en wat...controlefreak 1e klas hier Maar voelde m'n ei destijds altijd heel goed, dus maar paar keer gedaan en toen niet meer...was meer voor de check voor mezelf en gezien het klopte wat ik voelde vond ik het wel best. Nu op advies van de gyn na de MK in nov omdat hij zei het kan zijn dat je cyclus na een MK anders is blablabla dus kun je ovulatietesten en tempen om te zien wat je cyclus doet...daarna eigenlijk even blijven doen, en na de MK in jan ook advies gekregen te blijven doen. Hier sta ik ook niet altijd precies om dezelfde tijd op...dan krijg je 'niet ingekleurde bolletjes' bij FF want normaal zijn ze ingekleurd...vind het een heel fijne app trouwens! Maar nou zei iemand vandeweek hier (ben even vergeten wie) dat het niet zoveel uitmaakt als je maar minimaal 3uur gelegen hebt...eig ook logisch want iemand die wisselende diensten draait zou anders nooit kunnen tempen... Vind het wel handig om op deze manier een beetje de boel in kaart te krijgen/houden, ondanks dat m'n cyclus eig altijd hetzelfde is maar toch...je weet nooit he Heb een vrij korte LF dus vind wel fijn om zo te zien of ie niet TE kort wordt. Want als mijn ei later springt, wordt mijn LF nog korter... Dat is het stomme, mijn cyclus wordt er niet langer van...tenminste niet met t verschil van ei op dag 14/15 misschien nog later wel maar dat heb ik nog niet meegemaakt Vanmiddag rond 12maar weer testje doen en kijken wat ie doet...
Nou, ik ben ook benieuwd wat mijn ovulatietesten vandaag gaan doen. Eergisteren en gisteren een knaller gehad, dus vandaag zou die weer moeten afnemen of omowit zijn. Maar wel raar want gisteren voelde ik laat ik de middag tot een uurtje of 21:30 uur wat pijn in mijn eierstokken, dus ik dacht dat ovulatie pijn was en dat mijn eitje gesprongen was. Maar dat zie je niet terug in mijn temp vandaag, dus volgens mij moet mijn ei nogsteeds springen. Ook geen daling gehad deze maand bij een lh-piek, dus ik snap er niet zoveel meer van die grafiek, maar ja eerst komende 2 dagen wachten wat mijn temp gaat doen. Ik leer elke dag weer wat nieuws! Ik wilde dit met jullie delen misschien hebben jullie hier wat aan omdat onze eitjes onderweg zijn. 1. De folliculaire fase : de eicel rijpt: In een reactie op de piek in de oestrogenenproductie begint de hypofyse plots veel luteïniserend hormoon af te scheiden. Dat stimuleert het vrijkomen van de eicel uit de follikel. Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek. 2. De eisprong of ovulatie: Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds. De bevruchte eicel bereikt de baarmoeder vijf tot zes dagen na de eisprong. De term eisprong is een beetje misleidend. Het is niet 1 moment, maar een periode die 36 uur duurt. De meeste vrouwen merken het niet, maar anderen hebben toch wat last of pijn. Voor meer info. zie volledig artikel.
Even een vraag voor de lijst. Klopt het dat we alleen 2 dames hebben die in de MMM zitten? Medische Malle Molen voor degenen die de afkorting niet kennen.
Mijn eerste 2 kindjes zijn via ICSI gekomen maar nu moet ik wachten tot augustus voor we weer medisch geholpen worden dus tot die tijd proberen we het op de natuurlijke weg... Moet ik dan in het groen of niet?