Haha, de meeste meiden die hier gezellig mee kletsen, staan op de lijst. En hopelijk kleurt de lijst zoveel mogelijk roze (= zwanger!). Als je even je leeftijd, welke ronde je nu zit en hoeveelste kindje doorgeeft, zet ik je op de lijst. (mocht je dat willen en leuk vinden). Gewoon zo mee kletsen mag natuurlijk ook hoor!
Meisjes, ik mag op twijfel! Test was niet zo snel duidelijk als op de foto, er verscheen een heel dun en vaag streepje nu een uurtje later is hij iets beter te zien... ?!?!?
ik zie een plusjeen een plusje is een plusje hoor op die testenen je zit nog ruim voor je nod dus zie het wel positief in hoor
Yes.. Hier net als Sarah0023 dezelfde test... Ook zo'n vaag verticaal streepje waarvan je niet weet wat je ermee moet. Test is van rond de middag vandaag, foto van eind van de middag.. Streepje was binnen de 2 minuten zichtbaar maar kreeg hem niet goed op de foto. In het echt zie je hem ietsje beter. Vandaag NOD, dus hopelijk word ik niet verrast...
Hahaha! Ik moet zeggen dat ik het ook best spannend vind! Wat ga jij doen, andere test halen of een paar dagen afwachten en dan testen?
Ik heb hier nog een test liggen, z'n zelfde als vanmiddag Morgen gelijk testen als ik me bedje uit kom Heb jij ook nog testen in huis voor morgenochtend?
Nee helaas niet... Ik zal morgen dus moeten ophouden als ik wakker word 😉 Weet alleen niet of ik cb ga halen met indicator... Probeer sowieso die 2 voor 5 euro, heb op internet best veel gelezen dat die van ons niet altijd even betrouwbaar zijn 😕
Hebben jullie voor jullie ongi ook altijd pijn aan je borsten? Had het vorige ronde niet, maar nu doet het echt zo'n pijn (m.n. linkerborst). Ik verschoot ervan toen de hond er per ongeluk tegenop sprong. Tranen sprongen in m'n ogen. Maar kan best per ronde verschillen toch?
Nou lekker is dat, die krengen waren nog duur ook:x Wel, niet, wel, niet, wel aan het einde van het liedje kun je mij opsluiten in een inrichting:
Nope, ik heb daar normaal ook geen last van... Nu zijn ze gevoelig, beetje gespannen ofzo... Maar niet extreem bij mij..
I know... werd vanmiddag ook knettergek van mister google! Heb de test wel 100x bekeken maar hij wordt er helaas niet duidelijker op. Dus morgen toch maar wat anders halen. Als hij bij jou morgen weer hetzelfde aangeeft kun je alsnog een andere halen toch? Misschien is het morgen wel duidelijker
Hoi dames, Ben al heel de week mee aan het lezen! Voor diegene die op roze staan, gefeliciteerd! Hier al 5x getest met Action testen maar elke keer Omo wit! Morgen NoD dus ik ben benieuwd. Wel al ongi krampen maar die heb ik al sinds maandag en tot nu toe nog helemaal niks. Als morgen nog geen ongi is, eens kV test proberen..