Krijg gewoon kippenvel van de berichtjes die ik lees, sterkte allemaal! Hier de test van vandaag, weer kruidvat 2v5 en gisteravond maar een c1000 testje bijgehaald. Denk dat ik er nu misschien wel zeker van kan zijn...
Dat weet ik wel zeker! Die hoef je niet om te zetten in negatief, die zie ik op m'n telefoon al meteen! Gefeliciteerd!!!
Lieve dames, ik ging er niet meer vanuit, maar ik lijk toch echt wat te zien en t stond er al voordat ze droog waren. Ik moest net echt even huilen. ben alleen thuis. zien jullie het ook? Hier lijken ze wat grij zie ik, maar ze zijn in het echt roze. of zie ik weer dingen die er niet zijn?
Noooo voel dat k ongesteld ga worden.... Heb al maar een maandverbandje ingedaan. Voel me so sad. Heb ik me de hele maand goed ingehouden met testen en keek al een tijd uit naar morge, dan mocht ik van mezelf testen... Niet nodig
@joma neeeeee niet jij! Jammer hoor. Wel leuk dat je over 5 weken puppy's hebt dat is zo gezellig! Onze boxer is nu 2 en is een echt kerel aan het worden met een hoop dominantie erbij dus daar heb ik mijn handen vol aan! Hier nog 2 dagen afwachten pfff wordt langzaam gek hier. Heb geen krampen meer, die heb ik dus gehad op 7 en 8 dpo hopelijk innestelingskrampen. Nu zijn ze weg dus kan weer een spijkerbroek aan Pff heb het wel ontzettend warm in de nacht en overdag heb ik opvliegers ook lekker not! Ik twijfel een beetje, altijd is mijn lf 12 maar misschien nu door de tarwekiemolie wel 14 dus ik ga zeker pas testen na de lf van 14 dagen dus op zijn vroegst test ik woensdag pas.. Ik heb liever een duidelijke streep dan een tuurstreep Van de ene kant denk ik hmmm zou wel is raak kunnen zijn en dan denk ik weer nee dat zal wel niet.....mijn gedachte maken me horens dol! Ga jij weer ovulatietesten gebruiken deze keer? Of laat je het op zijn beloop een keer?
O echt dat heb ik ook! Vorige week 2 dagen echt 38 graden gehad en sindsdien heb ik het echt warm, er licht een gloed op mijn gezicht. Nu voel ik geen ongi aankomen maar ik voel iets nijpends aan de linker kant heel raar maar misschien is het wel mijn ongi. Ik durf niet meer te testen. 8 dpo verre tuur streep waarvan ik niet zeker was Gisteren omo wit. Zondag is mijn nod van een lf 12 wat ik altijd heb, maar misschien door de tarwekiemolie heb ik wel een lf van 14 en dat is dan dinsdag dus pffff ik vind het wachten erg lang duren nu hoor. Je hoor wel eens dat de ongi krampen een paar weken aanhouden had jij dat ook krampjes?