NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oke dames, ik mag echt op roze...
    Je bent onzeker of je bent het niet, nóg een test en zit nu te shaken!!
    Woehoe!!

Bijgevoegde bestanden:

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik had de woensdagochtend omowitte test, woensdagavond mega buikpijn, koorts, dacht echt dat ongi eraan kwam, ook beetje drupjes bloed en hoofdpijn, donderdag en vrijdag ook nog wat krampen en op vrijdag positieve test, sindsdien nergens meer last van :p (behalve obstipatie grrrrrrrrrrrrrrrrr)

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wauw mooie test!!

Hier nog geen ongie ben benieuwd

4. kellyk

kellyk Niet meer actief

Gefeliciteerd!

5. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja dat dacht ik al! Die streepjes waren echt!

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik hoop het zo !

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja je hoort het vaak dat je toch echt ongi kramp hebt van te voren hoor.
    Dus na 2 dagen toch een positieve test nou dat geeft hoop!
    Ik heb net wel ff een inlegkruisje in gedaan omdat ik veel vocht verlies bah bah.

Een week geleden vertelde ik hier dat ik had gedroomd had dat de gyn zei dat er 2 eitjes bevrucht waren hahaah en vannacht heb ik gedroomd dat ik een positieve test in handen had....hoe gek kun je jezelf maken hé!

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Pff weer een witte test en geen ongie te bekennen :(:(
    Maakt me zo onzeker dit

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Heb je normaal een regelmatige cyclus?

10. Elf12

Elf12 Lid

14 okt 2013
    88
    15
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    ik ben meer een lezer dan een schrijver, maar het loopt deze maand anders dan anders. Vorige maand heb ik duidelijk een innesteling gevoeld een week na mijn eisprong. Een week later toch ongesteld geworden, precies op tijd, zeg maar. Was wel een heftige menstruatie met veel helder bloed en grote stukken weefsel, dus ik denk dat het gewoon niet goed genoeg was.
    Deze maand moest ik rond mijn vruchtbare dagen naar de kaakchirurg. Met de verdoving, pijnstillers (ibuprofen) en de antibiotica-kuur leek het ons verstandig om deze maand even over te slaan qua onbeschermd klussen, daar waren wij beiden niet heel rouwig om, want december is ook geen hele prettige maand om jarig te zijn als kind.
    Nu had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Maar gisteren had ik pas een beetje oud bloed, kon het achteraf wel met een inlegkruisje af, dus ik dacht 'eindelijk ongesteld'. En nu is het weer gestopt. Ik kan niet van deze maand zwanger zijn en vorige maand lijkt me ook onwaarschijnlijk. Maar dan is er echt wat mis met mijn menstruatie. Kan het door de medicijnen komen van de kaakchirurg? Ik heb verder al een week ongesteldheidsklachten en geen zwangerschapsklachten. Ik wil zondag gaan testen als mijn menstruatie dan nog niet is doorgezet. Ben ook bang als het positief is dat de medicatie een hoop schade toegebracht kan hebben. Iemand die mij kan helpen uit eigen ervaringen??

11. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ja hoor, helemaal top! Gefeliciteerd!!!!

12. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    hej meiden

mijn nod is zondag :)

ik voel me niet anders dan anders, dus ik ga er van uit dat ik gewoon ongi wordt.

af en toe wel wat misselijk en beetje rugpijn, maar daar houdt het ook wel mee op.

ik had 5 follikels deze maand met clomid 50mg en pregnyl 5000, dus heb een mooie kans :)

dit is ronde nr 4 !

bij mijn dochter raakte ik pas na 1,5 jaar zwanger (150mg clomid en 10.000 pregnyl) dus als ik nu al zwanger mag worden, is het een heel mooi wonder :)

ik duim voor iedereen, die in de wachtdagen zit, en hoop dat we allen snel zwanger mogen zijn :D

xxxxxxxxx

13. kellyk

kellyk Niet meer actief

O jee, ik krijg gele dikke afscheiding........

Zal ik dan toch nog ongi worden....heeft dit iemand vaker gehad?

14. kellyk

kellyk Niet meer actief

o vind ik nu dit op internet zeg?

'Gele' afscheiding

Vrijwel alle zwangere vrouwen hebben in zekere mate last van (witte) afscheiding. Maar soms gebeurt het dat zwangere vrouwen (in een vroeg stadium van de zwangerschap) last krijgen van gele afscheiding. De afscheiding ziet er echt anders uit dan anders; het is klonterig en wordt omschreven als 'snottig'. De afscheiding komt en gaat en zal in een later stadium van de zwangerschap waarschijnlijk helemaal verdwijnen. Overigens is het zo dat de afscheiding ervoor zorgt dat er geen bacteriën bij de baarmoeder kunnen komen.

NOU LATEN WE HET HOPEN ZEG!

15. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop t voor je!!!

Ik heb weinig tot geen afscheiding dus denk gewoon ongi...

16. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je!!!! Maar wat een vies gedoetje eigenlijk allemaal he met die snot, prut, klonterige, dradige 9 en nog meer verschillende soorten en maten afscheiding hahaha!

17. Asun

Asun Niet meer actief

Ja me.. Niet geel maar wit!
    Hopenlijk dan zwanger!

18. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dat op dit moment!

Dacht dat ik ongesteld ging worden dus snel maandverband in ondergoed gedaan. Eenmaal op werk aangekomen dacht ik dus dat mijn menstruatie was begonnen (voelde duidelijke nattigheid), even snel naar de wc gegaan om te checken.. Was dus geel...

Maar ik ga nog wel ongesteld worden hoor.

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb het ook hahaha gele afscheiding

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja hier dus t zelfde check ook steeds of het er is omdat ik het voel "lopen"

Deel Deze Pagina