balen kelly, hoop dat het niet zo is! smnee, mooie oploper idd! CBdigi, ik heb hem niet gekocht, mij toch teveel geld voor iets dat kv je eigenlijk ook wel verteld maar dan zonder letters hihi, maar heel veel dames doen het wel inderdaad! en staat wel leuk hier ook maandagochtend afspraak met mvm, ook wel weer spannen zo'n test haha,
Ach het voelt voor mezelf wel zeker als ik het zie staan . En manlief wil het graag, die gelooft het nog niet echt.
Owww wat spannend. Ook al weet je het toch blijft een test (vond ik hoor)spannend zeker zo digi haha. had na maandag nog 2 testen gedaan met laatste een knaller maar bleef het spannend vinden.
Ja haha klopt. Ik test zo onderhand elke morgen, begint al te wennen elke keer weer ben ik bang dat het toch negatief is haha.
nee hoor denk het niet, en zeker niet met jou verhaal. lekker testen hoor hihi ben benieuwd naar je cb test morgen ! hier echt zenuwslopend wachten , word gek ervan aan de ene kant denk ik JAAA , het is vast raak maar aan de andere kant denk ik nee me cyclus zal wel gewoon langer duren
haha ja Smnee ik wil ook !! maarja ik heb geen testen in huis haha heb er een paar gekocht die komen morgen met de post mee
haha ja echt hopelijk is ze een beetje op tijd. kan ik me ochtend urine dan opvangen en bewaren of kan dat niet ?