Nee nog niet net alleen geel/bruin snotje zeg maar blegh geen bloed meer. Je kon het ook geen bloed noemen het was een . zoveel niet meer Maar ik wordt eigenlijk altijd ongi in de nacht dus heb net al maandverband gekocht hahaha Maar die koppijn niet normaal! Das toch wel een voorbode voor mij hoor. Maar goed jij toch dat ik 10 april naar de fertie moet, dus vanuit daar zullen we wel wat meer weten. Waar we ook zijn achter gekomen dit keer is dat mijn man na 3 dagen klaarkomen eigenlijk bij niks meer heeft.....vind het erg zielig voor hem!! Maar hij heeft dit heel eerlijk tegen me verteld. en dat vind het wel fijn. Wat hij zelf voorstelde is om echt maar 1x per 2 dagen te vrijen want hij had zelf gemerkt dat hij dan in top vorm is, zoals hij zelf zegt Dus hij zei heel lief maar dit kun jij toch perfect uitkienen met de ovutesten? Ik zei ja zeker! Plannen is mijn beste kant! Dus 10 april moeten we dit wel ff melden! Maar alles komt goed ze kunnen heeeeel veel tegenwoordig.
Weet jij wel wanneer je je ei hebt gehad want dan heb je toch max 14 daarna je menstruatie of kan je een nog langere lf hebben dan 14....ja ik weet niet?
Ja kan ook langer of korter. Heb mijn ei rond cd 14 gevoelt. Maar goed vanavond ff heet douchen hopelijk breekt het dan los hihi Dan gaan we ronde 5 in
Doe ik normaal ook maar voel hem duidelijk hoor Kan de klok er op gelijk zetten dat geluk heb k dan wel weer haha
Aai Jmay, je was mijn lichtje in de duisternis... Ik heb niet aan de testdrang kunnen weerstaan en met een middagplasje getest. Niks, nada, nul streep. begrijp er niks meer van. Heb geen ongipijn meer, maar ook geen bloed. Ben zo regelmatig als iets en nu niks. Fuck, zou zo graag eens een streep zien om die duivelse testen...
Nou hier ook geen ongi te bekennen nog. Net alleen een geel/bruin sliertje.....mijn hoofdpijn heb ik nog steeds meer ik heb niet de menstruatie pijn die ik normaal heb. Wat ook raar is, mijn temp zit nog steeds op 37,7 graden en heb het ook best heet en dat ligt niet aan het weer, heb echt een warme gloed. Morgenvroeg zal ik wel laten weten of ik ongi ben geworden.
Blijft dan toch spannend he. zeker als je normaal wel wat voelt met naderende menstruatie en nu niet. was het ook bij dat sliertje gebleven? jmay hoe is het met jou?
Ja ik spot verder niks! Heb alleen helemaal geen witvloed en dat had ik bij de vorige zwangerschap wel...dussss ik twijfel heel erg. Maar goed ff afwachten maar vermoed dat het vannacht doorbreekt...je hoort het morgen!
Succes meiden! Ik ga morgen ook testen! Maar ondanks de hoop door de gele afscheiding denk ik toch ongi., of temp moet morgen inneens omhoog gaan..
Geen ongi is nog steeds goed teken ook geen spotting meer? die is hoger dan normaal als je ongi moet worden? ik heb nooit getempt of ovu testen gebruikt deze keer.
Ik had gister met ochtend urine ook een negatieve test... Vanmorgen met 2e urine positieve test zowel van action als van kv2v5..