In het echt zie je de streep heel goed. Binnen 5 min stond de streep er! Maar we twijfelen heel erg! Vanacht had ik al maandverband in gedaan want ik zei wort ongi ik weet het zeker!! Krampen niet normaal!!! Dus of het goed blijft gaan ik weet het niet?
Ik zie de streepjes hoor meis. ik zeg toch voorzichtig dan maar gefeliciteerd! krampen kunnen erbij horen. had een vriendin ook giga krampen rond nod maar geen bloed nu een kerngezonde dochter van 4 weken! Krampen zijn nu weg? QUOTE=kellyk;16814012]In het echt zie je de streep heel goed. Binnen 5 min stond de streep er! Maar we twijfelen heel erg! Vanacht had ik al maandverband in gedaan want ik zei wort ongi ik weet het zeker!! Krampen niet normaal!!! Dus of het goed blijft gaan ik weet het niet?[/QUOTE]
Ik had net na het opstaan ook vreselijke kramp, maar het is weer weggetrokken en er lijkt niks aan de hand. Vervelend hoor, als je bij alles wat je voelt gaat twijfelen wat er aan de hand is. Je bent nu zo gefocust op je lichaam!
Zien jullie de streepjes ook want mijn man zegt dat hij het niet zo gelooft hij vind het niet duidelijk genoeg
Ik zie ze ook!! VL hier wilde het ook niet geloven gisteren, dus vanmorgen CB digi gedaan en nu geen twijfel meer mogelijk! Geniet ervan!
Wil m nog even showen Nu hopen dat deze wel blijft plakken, dat is wel iets waar ik me nog druk om maak pff
Moet zeggen dat ik heel bang ben nu! Had ik nooit gedacht!!! Maar omdat ml zegt dat hij het niet zo duidelijk vind begin ik ook te twijfelen! En ik hoop ook totaal geen slijm ben kurk droog das toch raar?
Kelly over paar dagen de cb doen. Heb je toch extra bevestiging.. Vanmorgen ook de cb gedaan.. Dan wordt het toch echter als het er letterlijk staat..!
Ik heb ook geen slijm hoor!! Idd gewoon CB doen morgen of overmorgen dan is er bij VL vast ook geen twijfel meer!
Hadden jullie ook van die krampen van te voren? Is nu al afgezakt, maar had er gisteren avond zelfs nog last van. Vandaar dat ik zo bang ben.
Gaat af en aan, heb wel wat krampen en steken gehad ja. Dat is het lastige van die symptomen ze kunnen je aankomende ongi betekenen, maar ook een zwangerschap. Maar jouw test is gewoon positief hoor, dus probeer je niet te druk te maken!
Jmay, wat ontzettend heftig zeg! Mammz... Balen zeg van je witte test! Alle anderen met negatest of rood, ook balen! Degene op roze... Super hoor! Gefeliciteerd!
Jmay, wat een naar verhaal. En dat je je dan zo machteloos voelt, bah. Kellyk, je bent zwanger hoor, mijn vriend geloofde zo'n test ook niet! Tot ik een clearblue had gedaan nog een paar dagen geduld!
Ja stom is dat he, ze willen het echt zwart op wit! Maar ik denk streep is streep! Maar ik heb echt een nijpend gevoel links....herken het nog van de eerste die had dat ook! Maar die onderrug pijn pffff als dat een voorteken is...........