Kellkyk gefeliciteerd !! Ik zie hem duidelijk !! Met mijn meisje gaat het weer helemaal goed. Ik ben nog steeds niet van de schrik bekomen en kon slecht slapen. Zag continu die blik van haar voor me..brr ik dacht ik haar kwijt was
Ja dankje! Maar ik houd een slag om de arm voel echt ongi krampjes maar schijnt normaal te zijn. Nu de test is opgedroogd vind ik de streep minder duidelijk is dat altijd zo?
Dan zal ik het me wel verbeelde ik zie sterretjes namelijk, ik kan het nog niet geloven erg hé! Steeds kijk ik naar die test en ik zie de streep wel gewoon maar het liefst had ik heb knal! Zou ik nou 2 dagen wachten voordat ik weer test?
Ik had maandag getest toen dinsdag ook toen was de test al donkerder en donderdag knal. doen waar je je goed bij voelt maar geloof het maar gewoon je bent zwanger hihi
Hoi! Ik zie dat je al zwanger bent, van harte! Je nod is al geweest Je kunt ook hier meekletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/504110-uitgerekend-1-t-m-15-december-2014-a-13.html Kunnen we 8 maanden praten over onze zwangerschap. Welkom!
Streep is streep Ik heb ook geen echte knaller gehad, maar wel een digi die 1-2 aangaf! Als het maar oploopt is het goed. De kruidvattesten zijn toch niet wat ze geweest waren. Ik zou gewoon even doortesten en bij een duidelijker streepje een digi doen.
Hallo allemaal Even een vraag, ik wil graag zwanger worden, maar ligt bij ons nogal moeilijk. Nu zou het dit keer raak kunnen zijn, want ben op dag 31 van mijn cyclus en nog steeds niet ongesteld, maar helaas vanmorgen een negatieve test (ook nog een early). Je zou dus zeggen dat ik niet zwanger ben, maar heb wel last dat ik slecht slaap en voor de wekker wakker ben (ben ik normaal nooit, want ben echt geen ochtendmens) en ook dat ik veel sterker ruik en dingen vind stinken. Ik heb een keer een langere cyclus van 33 dagen gehad, maar met zo'n early test dan had hij toch positief moeten testen als ik wel zwanger ben of niet? Ik wordt nl. gek van die onzekerheid
Nou ik mag (moet) op rood Na hefige krampen gister nacht vanmorgen rood. Baal behoorlijk. Had nog hoop, lichte streepjes en 8 dagen overtijd. Maar moet toch weer door na volgende ronde. Succes allemaal! en ik duim voor een rose lijst voor jullie
Och JMay toch! Wat een ontzettend eng verhaal.... Blij te horen dat het goed gekomen is, maar was zal jij ongelofelijk geschrokken zijn! Heel veel beterschap voor je meisje en jij sterkte!!!xxx