Ik ben 26 jaar, half november gestopt maar pas met januari ongesteld dus dit is ronde 3. Heb nog geen kinderen miskraam op 17de, 23 ste met 10,5 week erachter gekomen dat ik zwanger was, door omstandigheden sbortus gedaan, grootste fout van me leven heel veel spijt gehad. En nu dus overtijd. Volgens mij heb ik zo alle informatie
Ik wacht het nog maar even af ...pff word een lange ronde dit mag straks gelijk door naar t topic in mei ipv april haha klinkt heel ver weg
Wat stom die k.l.o.t.e witte test! zou inderdaad ook ff huisarts bellen. je bent toch altijd regelmatig?
Hey meiden, niet zoveel meegeschreven deze maand, wilde even rust inbouwen vanwege mijn miskraam aan het begin van de maand. Gisteren helaas ongesteld geworden, mag dus op rood. Is wel precies 4 weken na mijn mk, dus cyclus doet weer 'normaal'. Ga vol goede moed de volgende ronde in! Alle andere meiden op rood, succes de volgende ronde! Meiden op roze, gefeliciteerd! En alle meiden op het wachtbankje, hoop dat jullie gauw meer duidelijkheid hebben!
ja wacht nog even af ... denk dat ik niet meer ga testen tenzij ik het over een week nog niet ben haha
nee wat balen echt rot maarja aan de andere kant wel fijn dat je cyclus niet zo lang duurt. ik kan nu alleen maar juichen als het doorbreekt pff duurt me echt veel te lang
Morge was jou langste dag toch. Miss komt het morge. Heb jij het gevoel dat het eraan komt. Had ik totaal niet..
Meiden geen stress.. Ik had ook totaal geen gevoel dat ik ongesteld ging worden en toen opeens op dag 41 brak het door.. Hoop voor jullie ook dat het snel komt
Het is minimaal Haalde me tampon eruit was alleen het kopje bruin.. Dat is nu uur geleden.. Was geen rood te vinden. Kan dit nog oud bloed zijn van vorige Keer ofzo..