Hallo allemaal Hierbij mijn gegevens voor het lijstje. Ik ben 33 jaar. 1ste kindje. We willen al wel anderhalf jaar graag kinderen, maar ligt niet zo gemakkelijk door problemen bij mijn man. Dit is de eerste keer dat het raak zou kunnen zijn. Ik had gisteravond buikpijn en zoiets van ben morgenochtend ongie, maar nog steeds niks. Als ik morgen nog niet ben ga ik woensdag testen. Heb niet zoveel ervaring dus met testen, dus als iemand nog tips heeft welke test ik morgen het beste kan kopen dan hoor ik het graag
Hoi allemaal, mijn nod is 16 maart, dus vandaag 15 dagen overtijd. Ik heb inmiddels 4 zwangerschapstesten gedaan en allemaal negatief. Toch heb ik sterk het vermoeden zwanger te zijn. Mijn klachten zijn nu opgezette buik/ rommelende darmen/ continue rug- en buikpijn onderin/ seks deed zeer en ben moe. Aangezien ik medicatie gebruik toch maar verwijzing van huisarts gevraagd voor bloedonderzoek. Vandaag geprikt, wachten op uitslag. Spannend! Het houdt me erg bezig. Wat zijn jullie verwachtingen of ervaringen hiermee?
Beste anoniem 451, testen die ik heb gebruikt waren van de kruidvat en van de Action. Functioneren allebei, maar het varieert dus pp hoe snel de test aangeeft of je ook zwanger bent. Ik lees meer op het forum over mogelijke zwangerschappen maar toch negatieve uitslagen geven. Dus het kan zijn dat je nog te vroeg bent met testen, maar je kunt het proberen. Action kosten bijna niks.
Ik mag op rood! Ik ga weer door naar volgende rond succes allemaal! En gefeliciteerd aan iedereen op roze
Bedankt voor jullie hulp. Nog een vraagje, staat dat op de verpakking 2 voor 5? Waar staat dat dan voor? Ik had nu de kruidvat early maar die teste op/na nod negatief.
Dat zijn de kruidvat testen waarvan er 2 in 1 doosje zitten voor 5,- Deze testen zijn erg gevoelig. Het kan zijn dat je nog te weinig hcg hormoon in je lichaam hebt zodat je een witte test hebt, maar het kan ook zijn dat je niet zwanger bent. Gewoon morgen weer testen
Heb geen test in huis, dus woensdag testen. Hoop voordat ik vrijdag paar dagen weg ga duidelijkheid te hebben of ik nu wel of niet zwanger ben. En 2 voor 5 euro heb ik niet gezien toen ik vorige week bij de kruidvat was, of ik heb er over heen gekeken.
Hier ook nog steeds niet ongi. Heb geen testen meer in huis. Morgen kopen en woensdag nog eens testen indien nog steeds niks. Dat ik maar rap duidelijkheid heb. Wachten duurt toch lang he