haha nee ik niet meer na 4 negatieve testen, vandaag ook gewoon weer wit. maar ik ga duimen voor jou !
Goede morgen! Dag 30 van cyclus.... Nog altijd geen ongi. Het wachten blijft maar duren. Vandaag nieuwe testen kopen en morgen testen.
Hier ook inmiddels al een week overtijd, zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad pf en omo witte testen ook
Inderdaad heel vervelend; overtijd én zwangerschapsklachten, maar geen positieve testen. Ik zit in het zelfde schuitje.. Vandaag 16 dagen overtijd, geen tekenen van ongesteldheid, 4 negatieve zwangerschapstesten verder én bloedonderzoek van gister wijst ook negatief uit. Iemand ooit gehoord dan tóch zwanger te kunnen zijn? Maak me nu zorgen . (Elle, 29 jr, 5 jr getrouwd, nog geen kids)
Wat vinden jullie van mijn testen? Heb net cb gedaan en die zegt niet zwanger grrrrrrrrr:x http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/386567d1396346612-erg-onzeker-help-dsc00720.jpg
CB digi (zonder indicator) heeft meer hCG nodig die geeft meestal op Nod pas positief aan CB digi (met indicator) is wel gevoelig, dus als je die had is het wel vreemd als hij niet zwanger zegt want vind je testjes toch echt duidelijk oplopen
schat, je bent nog niet eens 4 weken dus logisch dat de CB het niet doet! niet druk om maken! je kv testen zien er super uit!!
Kijk dat had ik ff nodig! Ik wordt echt gek van die lichte testen, volgens mij moet ik nu echt maar gaan stoppen met testjes kopen.
Ze lopen gewoon mooi op hoor en die van vandaag vind ik gewoon duidelijk! Wat de andere ook al zeiden de digi heeft gewoon veel hcg nodig. Maar deze zeggen toch al genoeg? Bij Elize teste ik pas een week na NOD een knaller. Op NOD had ik zelfs nog een lichte test.