#breekt even in# Hey KellyK, gefeliciteerd, zag dat je zwanger bent!! No worries over die CB test, ik had precies hetzelfde (ik kreeg het er warm van). Probeer het over 3 dagen nog een keer, zeker weten dat die dan zwanger 1-2 weken aangeeft!! Je KV testen worden met de dag dag donkerder, dat is al heel mooi. Want HCG verdubbelt iedere twee tot drie dagen, dus die CB doet het over een paar dagen pas! #breekt weer uit#
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/bevallingslijst-forum/386582d1396351679-uitgerekend-16-t-m-30-november-2014-image.jpg Zo blij!!
Meid ik heb op woensdag een cb gedaan en die zei ook niet zwanger. Zaterdag zei die 1-2, je hcg stijgt en dat is het belangrijkst.
Ja goed idd heb nog 1 test liggen maar die bewaar ik ik stop met testen...wordt er alleen maar onzeker van!
Bekijk bijlage 386613 Sorry dat ik even inbreek dames. Wil ff jullie mening. Sta ondertussen op rood op deze lijst. Echter net een test gedaan met dit als resultaat. (met middagurine) Wat vinden jullie ervan. Tot nu toe had ik positive testen die niet op de foto te zien waren. Toen ik ongi dacht te worden gestopt met testen. Nu na twee dagen weinig bloed deze test.. pff. weet het ff niet meer.
Morgen misschien een cb doen? Mijn eerste test van action was niet zo duidelijk als die van jou 26mei.. Spannend hoor!!!!
Verlies nog steeds wat bruin dus durf nog niet te gaan voor echt zwanger vl is ook erg terughoudend. Ga nu om de dag testen en dan misschien zaterdag een digi Vind het zo spannend...
Thanx voor jullie positieve woorden/kijk. Had ik ff nodig. Nu maar afwachten.. Maar ik vind wel dat ik op rose mag in de lijst hopelijk brengt het geluk
Hier ook nog steeds niet ongi.. Vandaag testen gehaald morgenochtend testen. Heb veel slijmverlies en raar gevoel in de buik en rond navel. Ook enorm verstrooid! Maar misschien begin ik er nu gewoon teveel op te hopen... Wachten wachten wachten....
Nou ik denk dat je wel positief gaat testen hoor. Dit heb ik namelijk ook allemaal en gisteren positief getest