Met de cb digitale ovutesten gebeurde het wel dat ik in de ochtend negatief testte, in de avond positief maar de volgende ochtend weer negatief. Met 1x testen had ik dan dus mijn eisprong gemist. Nu temp ik trouwens alleen nog maar. Mijn cyclus is regelmatig dus weet wanneer we om de dag moeten gaan klussen en dat doen we tot ik de tempstijging en dus mijn ei heb gehad.
Ik test meestal in de ochtend en soms ook s' avonds maar dan is ie altijd lichter.. weet niet hoe dat kan.. Ik ga er straks weer een testje doen, hij moet toch een keer echt komen. Alleen moet zo werken, dus stiekem haha.... Gistermiddag iig geklust.. denk dat wij het ook om de dag doen.. anders wordt het zo'n moetje ben ik bang voor...
hmmm blijkbaar ben ik niet de enige die wacht op een ei...zou het aan de maan liggen hihi hier gister nog steeds geen posi ovu...snap er echt niks meer van heb dit echt nog nooit gehad! strax maar weer verder testen...
Goede morgen dames, Eindelijk is mijn temp omhoog, alleen balen dat ik net gisteren niet geklust heb. Alle andere dagen daarvoor wel, maar ik begon het zat te worden en ik dacht dat ik misschien wel geen eisprong meer zou krijgen gek genoeg. Want normaal is mijn eisprong meteen de dag na mijn positieve ovulatietest. Dus tja, ik baal dat ik het gisteren niet gedaan heb, maar ja eergisteren wel, dus hopelijk is dat genoeg. Over 2 dagen weet ik wanneer mn nod is.
Mag ik hier op de lijst??? Vandaag 11 dpo lichtroze bloed..ga maar uit van mijn ongi en een nieuwe cyclus..was een cyclus van 26 dagen met een lf van 10 schijnbaar mijn nod 29 Maart Joma, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje
Weet je zeker dat je nu al op de lijst wilt joma? Het kan ook nog een innestelingsdip & innestelingsbloeding zijn. Wil je niet eerst wachten of je ongi doorzet?
Ik test altijd rond 11u met de ovu testen En als hij positief is in de ochtend doe ik hem savonds nog een keer haha. MN ongie is weer bijna voorbij gelukkig
Nou die van mij neemt mij ook in de maling.. net getest en weer lichter.. Zal zo een foto plaatsen. Ik heb dit nog nooit gehad, heb wel al sinds gister het idee dat ik ongi moet worden, althans het gevoel..vreemd! Nu moet ik weer testen bestellen zo, nu vroeg ik mij af ik zag net dat ik deze ronde ovutesten van sensitest extra gevoellig had gekocht (oeps) is het handig als ik nu de gewone bestel?
nou ja zeker weten...het is lastig...nu geen niks bij afvegen niks in inlegkruisje...normaal barst de bom gelijk na bruine afscheiding gehad te hebben maar was nu rozig....maar ja kan maar beter vanuit gaan dat het mijn ongi is op een nieuwe manier dan..valt het altijd mee.... maar die dip mijn temp is wel erg laat met zijn dip ..zou het niet???
Nee hoor, is niet laat, als je innesteling tussen dag 5 en 12 kan plaatsvinden, betekent het dus ook dat je innestelingsdip en -bloeding tussen dag 5 en 12 plaats kan vinden.
he he eindelijk...begint ergens op te lijken...morgen knal??! hope so!! vanaaf nog keertje testen voor de zekerheid
ja werd tijd ook hahahaha dacht echt dat mn ei niet meer kwam...nog nooit zo laat geweest (op de rondes meteen na MK na dan) ik.gebruik.de testen van action! .lees er veel positieve reacties over hier en zijn goedkoop! 5 in doosje voor 2,49 was er vandeweek niet tevreden over omdat ik dacht dat ze t niet deden
Ik mag op de lijst!!! het is door aan het zetten nu!! Nod 29 maart Joma, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje
Zo, ik zit Zaterdagochtend knalpositieve ovu gehad (opgedroogd minder intens dan toen test net gedaan had). 1e keer dat ik zo'n positieve test had. Daar werd ik toch wel heel blij van. Zaterdag en gisteren nog geklust, misschien vanavond voor de zekerheid nog en dan kan ik m niet hebben gemist . Het lange wachten kan weer beginnen... Succes alle dames die nog op hun ei wachten en iedereen die op het wachtbankje zit!