NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Thanx!! Dit is een duidelijke site :-D
    Wachten duurt lang ;)

2. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    #802 Giggle, 10 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2014
    goodmorning
    even iets minder actief hier...wilde mn hoofd op iets anders zetten...niet dat dat lukt maar toch:(
    pfffff mn goede gevoel van "deze maand gaat het lukken" is weg...:(
    vraag me niet waarom
    maargoed ik ben pas 5dpo dus waar hebben we het over, dat is ook nog veel te vroeg om iets te voelen...en eigenlijk voel ik ook nooit zoveel dus het is weer eens gebaseerd op niks;)
    achja we gaan het zien...

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hier een twijfel ei van ff gekregen op vrijdag idd..

Hier ook korrelig slijm nu (beetje crème achtig)
    Idd altijd na m'n ei.

Hoest verder op t wachtbankje?

4. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames.

Veel speurtochten naar het ei op het moment. Hier vandaag 4dpo. Dus nog ff geduld. Voel me erg goed op het moment, komt ook door het weer. Heerlijk van genoten het afgelopen weekend. Lekker in de tuuin gewerkt en gisteren gebbqt. Het was gewoon 20 graden hier. Jeej!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt niet weet deze ronde. Merk het wel. Gelukkig is het klussen ook een leuke bezigheid he.
    Geniet van deze zonnige maandag. Wij gaan vanochtend naar de zaak, en canmiddag werk ik lekkrr thuis in de zon

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haaai dames !!! hier NOD 20 maart ! 2e ronde ! lovepeet 23 jaar 3e kindje

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Slecht geslapen vannacht hier. Al sinds gisteravond rommelende darmen maar dat heb ik wel vaker, steeds een aantal dagen nadat ik spinazie heb gegeten. Lage rugpijn ook, nog 1 avonddienst en dan 2 dagen vrij!

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Hoi meiden!
    Vanmiddag ga ik weer naar huis, dus dan ben ik weer wat actiever hier, alles op mn mobiel is echt lastig lezen en klikken!
    Kijk mijn temp joh die blijft maar stijgen! Maar mocht ie zo omhoog zijn geschoten door ander bed/omgeving etc dan isie alsnog wel mooi aan het oplopen..
    Zegt dit evt al iets dat ie zo omhoog blijft gaan?
    Ik heb steeds het gevoel dat het niet raak is maar dan zegt mn vriend of een vriendin ineens van wel en dan ga ik twijfelen.. Pff

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hi meiden..
    Ik zit ook op het wachtbankje. Geen idee waar ik op aan het wachten ben. Ei? Ongesteldheid of toch die roze test? Vanwege m'n onregelmatige cyclus wilde ik het deze ronde nog even aankijken. M'n temperatuur gaat ook alle kanten op. En ovulatie testen heb ik wel in huis maar had geen idee vanaf wanneer ik ze wilde gebruiken dus die heb ik alvast voor volgende ronde. M'n vriend denkt dat het raak is, maar ik voel me niet anders dan normaal. Wel komen m'n katten bij me liggen, terwijl de oudste al niet meer bij me lag sinds die kleinste er is (ongeveer een jaar nu). Dat vind ik wel typisch, maar goed kan ook door het weer komen haha.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb een knaller!!! donkerder dan teststreep!! gister niet getest (katurrrrrrrrrrrrrrrrrrr, mezelf helemaal laten gaan zaterdag omg haha, maar wel gezellig!!) gisteravond geklust, vanavond maar weer even :) dinsdagavond word em niet, dan woensdagochtend nog maar even voor de zekerheid haha, moet het goedkomen :D:D:D

zo, zal nu ff teruglezen... :)

10. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey babe, super! Duim duim duim dat ie raak is!

Hier straks nog ff ovutestje doen, ben benieuwd, want de laatste werd ietsje donkerder, dus dat zou wel heel leuk zijn als ik mn eitje kan vinden binnenkort!

11. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden de ovuluatietest gaf mijn vruchtbareperiode wel aan maar geen piek met cb die 4 vruchtbare dagen aangeeft en streepjestesten zijn allemaal vaag zou eigenlijk afgelopen zaterdag mn ei hebben denken jullie dat die dan nog moet komen of is die waarschijnlijk dan wel al gesprongen ?

12. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oh jee wat een gedoe blijft het toch allemaal!
    Ik heb sinds een paar dagen echt meer slijm verlies...
    Weet niet goed wat ik ervan moet denken... Is m'n ei nu gewoon laat of betekend het al iets en kan dat wel zo vroeg?
    Ik weet wel dat ik dit bij de vorige zwangerschap ook had als een van de vroege symptomen... Maar kan me niet herinneren dat het al zo vroeg was....
    In elk geval: volgende ronde ga ik tempen en testen doen, haha! Dan kan je er misschien toch iets zinnigers van zeggen!

13. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha om gek van te worden deze maand ik vraag me dus ook af of mn ei nou laat is of dat ie toch mss al geweest is heb dan wel getest maar daar werd ik ook niet wijzer van ik ga volgende maand ook maar tempen denk ik ;)

14. AzA

AzA Niet meer actief

Ik had gelezen dat tot ong 4 dagen na je ei je nog slijmverlies kan hebben. Ik had et ook namelijk, terwijl mn ei toch echt wel was geweest. :)

15. AzA

AzA Niet meer actief

Ha sorry ik brak zomaar even in. Ik ben de stille lezer hierzo. :)

Ik wou even zeggen dat mn NOD De 18e is ipv de 17e. vind het zo spannend allemaal! Hoop op een roze lijst!

16. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Nou he! Ik vind het maar ingewikkeld allemaal worden zo, haha!
    Ik hoop inderdaad dat ik de volgende keer met tempen wat meer zekerheid heb! Dus de volgende ronde ga ik me daar maar eens in verdiepen! Gelukkig zijn we niet de enige!

17. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oh! Dat geeft weer wat moed... Ik begon al te denken dat we er helemaal naast hebben gezeten deze maand...
    Bedankt voor er inbreken dus! 😃

18. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

nou volgens ff is mijn eisprong later geweest dan gyn dacht. Houd me toch even aan de uitspraak van gyn. Dat eitje dus dinsdag echt op springen stond. Was ook al erg groot. 3cm! Dus NOD blijft wat mij betreft 18 maart.

19. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Een ei van 3cm?? Micrometer bedoel je denk ik??

20. deborah1986

10 dec 2009
    92
    0
    6
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ik wil me even voorstellen.
    Ik ben Deborah en woonachtig in Zuid-Holland en ben al mama van een prachtige dochter van bijna 3. Mijn man en ik zijn bezig voor een broertje of zusje voor onze dochter. Mijn NOD is 16 maart :) Had 1 maart een knalpositieve ovu test en had op 2 maart m'n eisprong. Het is onze eerste ronde dus ik ga van niets uit. Kan niet wachten tot het zondag is! Ik kletst graag mee met jullie.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina