NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Dankjewel Iez. Ik wil eerst een tweede positieve test hebben inderdaad. Geloof het nog niet helemaal... Twijfel nog of ik dat vanmiddag of morgenochtend doe. Ben heel bang dat vanmiddag niet handig is omdat het dan geen ochtendurine is, maar aan de andere kant wil ik het mijn vriend heel graag vanavond vertellen. Hier kan ik echt niet lang mee rondlopen namelijk...

2. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo daar ben ik ook weer eens :)

indigo gefeliciteerd!! Hartstikke positief!!

Zet mijn NOD maar van datumloos naar 25 maart, denk dat ik ergens afgelopen weekend mn ei heb gehad dus dan is uiterlijk 25 maart mn nod...

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Kan mijn tempdalinkje een innesteling betekenen? Of zou t toch komen omdat ik weer in mn eigen bed heb geslapen..

4. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even vanuit Budapest: mijn NOD mag naar de 26e.
    En.. Dan zijn mijn kansen deze ronde ook meteen verkeken... :(

5. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Indigo geloof me met zo'n positieve test kan je vanmiddag echt niet negatief testen hoor!!
    Gewoon ff niks drinken 2uurtjes en niet plassen en dan heb je vanmiddag weer een mooie test...zelfs een cd digital met indicator wordt positief...
    Mijn test was namelijk vorige keer lichter de die van jou en toen was cb bij mij ook al posi!!!

6. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Ik heb hier mijn ovulatie testen vind ze allemaal erg onduidelijk aangezien ik eigenlijk afgelopen zaterdag mijn ei zou moeten hebben gehad maar tot nu toe heb ik nog geen piek in mijn testen gevonden zie de fotos die zijn vanaf donderdagavond t/m vanmorgen. heb ook de cb testen gebruikt maar die blijven leeg.
    weten jullie misschien hoe dat kan :(

Bijgevoegde bestanden:

• 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,5 KB
      Weergaven:
      11
    • 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,1 KB
      Weergaven:
      13
  7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Indigo, Ziet er positief uit... spannend hoor! Zal vanmiddag testen met geconcentreerde urine..

Kel32, misschien is je ei later? Mijne kwam ook een week later..

Bbtje, hoe is Boedapest? Hoezo je NOD opschuiven? Toch nog een donkere knaller gehad?

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb nu een minder felle ovutest, maar nog steeds duidelijk.... betekent dat wel dat gister de superknaller dus mijn ei vandaag komt? (zaterdagochtend, zondagavond en maandagavond geklust) en vanavond en morgenavond word hem niet..., moet goed zijn zo toch? haha

9. JannekevL

JannekevL Lid

12 dec 2011
    38
    1
    8
    Hey indigo! Dat is weinig om over te twijfelen hoor! V

10. JannekevL

JannekevL Lid

12 dec 2011
    38
    1
    8
    Dat ging mis... Niet echt handig zo op je telefoon😉
    Maar volgens mij kan je er niet meer echt omheen nu!
    Gefeliciteerd!

Ik heb de hoop voor deze maand een beetje gegeven... Heeft vooral met dat witverlies te maken... Bang dat m'n ei toch later is geweest en we hem gemist hebben met klussen nu... Maar geen test gedaan en ook niet getempt, dus ik tast in het duister... Nog een ruime week... Ik ga dit keer echt pas testen als ik overtijd ben... Heb nog niks in huis, anders zou het zonde zijn denk ik...

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij gaan de 22e weekendje weg met vriendne naar hamburg, hoop voor die tijd duidelijkheid te hebben (is ook m'n nod) ook ivm. wijntje enzo, maar mocht het wel raak zijn.... dna weten zij het ook gelijk!! want ik ben niet iemand die normaal gesproken vrijwillig kiest om de bob te zijn ofzo hahahaha

12. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oh indigo wat spannend!!! Hartstikke positief denk ik hoor!
    Ik blijf rustig afwachten hier... Voorlopig niet echt klachten of symptomen te bekennen, maar ti's ook nog vroeg he!

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Giggle & joma: ja he, mijn temp ziet er vooralsnog goed uit, maar het kan alle kanten op..zit maar op 9dpo dus nu komen de spannende dagen aan.

ik werk de lijst vanmiddag rond 15:15 uur bij.

14. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 11 dagen denk dat we gewoon rustig moeten afwachten wanneer ga jij beginnen met testen of wacht je netjes op je NOD ?
    welke ovulatietesten heb je gebruikt ? op mijn testen blijf ik ook nog steeds strepen zien maar goed we hebben ook vrijdag,zaterdag en gisteravond geklust denk dat we gewoon om de dag deze week blijven klussen en hopen dat we de ei niet missen hihi.

Succes meis en hou me op de hoogte aangezien we allebei over 11 dagen kunnen testen ;)

15. Enjoylife020

6 mrt 2014
    22
    0
    0
    Indigo, Gefeliciteerd wat super leuk voor je!! En dat is idd geen twijfel test hoor hij was super duidelijk!

Ik zit een beetje met mn handen in het haar, na die uber vroege positieve ovulatie test van afgelopen zaterdag heb ik niet het gevoel dat ik een eisprong heb gehad! Meestal voel ik dat wel en merk ik het ook aan mijn afscheiding bijvoorbeeld en dat ik daarna minder zin in seks heb. Nu ben ik nog steeds een stuiterbal in bed haha en verder geen hormonale klachten die ik normaal gesproken wel heb. Ben wel elke morgen nog aan het testen maar alles is nu gewoon negatief.. Zou mn lichaam me toch weer voor de gek houden?! Word er echt gek van haha

16. Enjoylife020

6 mrt 2014
    22
    0
    0
    @LIX lees nu pas je bericht! Jaa ik kom uit Noord-Holland! Jij ook ?

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Indigo, spannend!!! Voorzichtig gefeliciteerd

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Indigo super! Duidelijk positief hoor. Maar snap dat je nog een keer wil testen hoor!!
    Iez jou kaartje ziet er echt mooi uit!!

Ik kom ook uit noord Holland enjoylife020 en Lix!

Hoop op veel roze meiden!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoop ook dat er veel roze komt deze maand..

Ik voel wel wat maar dat zijn volgens mij weer de zenuwen voor morgen..moet morgen naar de gyn. (eerder verhaal over dat mijn uitstrijkje weer niet goed was)

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook niet echt symptomen denk ik.Lage rugpijn en afgelopen 2 avonden zaten de broeken niet meer lekker! Nog een paar daagjes en dan weten we meer, duurt lang!!

Deel Deze Pagina