ff knippen en plakken, want ik ben ZO warrig dat ik mezelf aan het voorstellen was in de februari draad Hoi dames, ik meld me hier ook aan! Mijn NOD is de 13e, test nog negatief (twijfelachtige test zondag gedaan, predictor early gisteren negatief, vandaag een indrooglijntje/tuurlijntje v.a. 15 minuten) zondag veegje rood-roze na het plassen en dacht toen dat ik ongi zou worden, tampon er die middag uitgehaald maar die was "schoon". gisteren niks, maar vanmiddag weer een veeg licht bruin (ranzig, sorry alvast) lijkt wel afwaswater; heel dun met een soort lichtbruine vlokjes) en al een week lang ontzettende lage rugpijn. verder weinig eventuele symp. ben ontzéttend moe, maar ook met vlage rete energiek (maar dat ben ik altijd, krijg steevast te weinig slaap, en met een baan een peuter en hardwerkende vent kom ik weinig aan rust toe!) hoop zo dat het nu raak is, 20 kg afgevallen sinds ik weet dat ik PCOS heb, cyclus word al regelmatiger (van +- 90 dagen naar 35-40 dagen afgelopen halfjaar) okt 2012 een miskraam gehad met 7 weken en okt 2013 een missed abortion. TIJD VOOR NUMMER TWEE vinden wij! degene die positief getest hebben GEFELICITEERD, en ik hoop de rest op het wachtbankje ook te kunnen feliciteren binnenkort ^.^ test gedaan op zondag: en ook de data verkeerd genoteerd, zo warrig dus! moeten 09-03 en 04-03 zijn! (04-03 voelde ik me ineens anders, de dag ervoor net doorverwezen voor een vruchtbaarheidsonderzoek omdat ik PCOS heb, hoop dus zo dat het niet nodig is)
Ik kijk via mobiel dus sowieso lastiger turen maar zie ook geen streepje.. Sorry! Ik heb rond menstruatie wel eens hoofdpijn maar niet met eisprong denk ik. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik vlak voor NOD een avond onwijze hoofdpijn en super emotioneel daarbij. Ik weet nooit meer wanneer ik wat voor symptomen had, lijkt wel of ik t verdring haha, dus ben deze cyclus begonnen met dingen opschrijven.
@annemiek89: ik zie op de linker wel een streepje! Alleen de controle streep is daar een beetje raar?! Ik weet niet of dit invloed heeft op de test hoor!
Denk wel dat ik mijn positieve ovu test gehad heb. Linkse is van 9 maart, middelste 10 maart en rechtse van vanmorgen. Tussendoor testen ging niet ivm dat we dan niet bij het hotel zijn. Maar die van vandaag was donkerder dan 9 maart (heb ik zelf even vergeleken met een foto waarop die van de 9e nog nat was). Boedapest is mooi! Echt super gaaf! Wel zuur dat m'n eisprong precies nu is en VL er niet bij is deze dagen...
Kut kut kut 40 graden koorts... Net de avonddienst ingelicht.. Dit zal de evt innesteling wel verpesten
heeeeeeeeeeeel vaag lijk ik iets te zien maar hij lijkt grijs voor mij... morgenochtend met ochtend urine nog keertje testen voor zekerheid... weet niet hoe deze testen zijn zelf nog nooit gebruikt
Ik denk eigenlijk dat het een voorgedrukt streepje is.. Maar toch maakte mn hart een sprongetje toen ik het zag. Waarom doe ik dan ook nu al een test?! Zo dom..
Oh wat spannend allemaal die testjes!! T zou wel errug leuk zijn als ze nog wat donkerder kleuren! Indigo: van harte gefeliciteerd! Super zeg!!
Dan ben ik dus toch niet gek?? Maar dan nog dit kan toch nooit van hcg zijn.. Wil mezelf echt niet blijmaken met een dooie mus.. Durf sowieso nog helemaal niks te voelen op het moment
Mijn ei wil nog niet gevonden worden ( als die uberhaupt nog komt) Nog steeds superlichte streepjes op mn ovutesten... Als mn ei toch besluit te komen dan schuift mn NOD ook op ben ik bang, en wordt mn cyclus nog langer.. Pfff.... --geduld geduld--