Hoi hoi...ik volg een paar keer per dag alles hier...super spannend!! Zelf heb ik al een aantal dagen een gespannen onderbuik..broeken zitten niet strak maar toch te strak..vanmorgen smaakte de koffie me totaal niet en was ik er zelfs misselijk van..verder grieperig en prikkelbaar...mijn vriend zegt dat ik wat voller aan het worden ben in gezicht o.a...en bedankt he!! ik vind een week nog erg lang duren hoor pppffff ik hoop op een hele roze lijst aan het einde Vd maand...
Goedemorgen, weer een dagje korterbij het testen. Vandaag 6 jr geleden had ik een mooie positieve test van de jongste in handen. Nu nog te vroeg om te testen.
hoihoi...vannacht gedroomd over een groot bloedbad...hopelijk blijft die droom bedrog?? had aan het begin een heel goed gevoel over deze ronde maar dat is een beetje weg merk ik. ..dont know why... toch is mn gevoel ook niet suoer negatief maar beetje blanco... key al wakker en weer getest? ben wel heeeeeeel benieuwd
Giggle, ik droomde vannacht ook dat ik ongesteld was... Eergisteren droomde ik nog over een positieve test. Pamela, weer een dagje dichterbij inderdaad! Aurin, hoe voel je je? Key, heb je alweer getest?? Zo spannend!
Dag dames, hier ook op het wachtbankje..... gevoel wisselt met de minuut. Iig geen symptomen of iets wat daar op lijkt. Wat naar zeg die dromen. Hopelijk betekenen ze niks (oig niks negatiefs). Hier geen dromen maar wel heel slecht slapen....
Ik ga zo testen!! Heb mn temp net gemeten en hij was 37,1! Ik meette alleen om 07:50, normaal om 8:00. Toen ik om 8:00 nog een keer deed was ie 37,0.. Maar ik moet de eerste aanhouden toch? Ookal was ie tien min te vroeg?
achnee key! gewoon die laatste aanhouden...dat is meteen als je wakker wordt! die 10 min scheeld niks hoor ben benieuwd naar je test!!!!!
erg he die wachtbank...killing! en t stomme ik weet uit ervaring dat het daarna pas begint voor mij...dan wordt t alleen maar erger hier ook slecht slapen! herken dat wel van alle keren dat t raak was...maar toch hecht ik er nu niet zoveel waarde aan voor mezelf...zelfbescherminh??
Zo hier bijna klaar om naar de afspraak bij de gyn te gaan.. Alleen heb ik ineens heel licht bruinverlies gehad???!! Das toch raar.. heb vorige week pas een eisprong gehad... Ben benieuwd of het doorzet.. voel verder niks qua ongi.. alleen beetje me zij en onderbuik..
hier zie ik het niet op, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie er niet staat! ik weet hoe moeilijk het is ultratuurstreepjes (goed woord voor galgje) op de foto te krijgen...
Lastig key, ik denk wel iets te zien, maar ik denk toch dat je over een paar dagen nog eens moet testen om het zeker te weten... T84, hopelijk is dat bruinverlies iets van een innesteling?? Succes bij de gyn!