NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk ook iets te zien op die testjes key! Super spannend!!

T84: fijn dat het er voorlopig goed uit lijkt te zien! Nu maar hopen dat de enige reden waarom jij weer terug gaan een zwangerschap is!

Iez, balen van je temp!! Kan zoiets nog bij trekken? Ik heb er echt te weinig verstand van... Duim voor je!

Ik heb nog steeds zeer weinig klachten... Af en toe denk ik m'n borsten te voelen, maar niet echt overtuigend... Verder nog steeds wel redelijk wat witverlie, maar wat dat te betekenen heeft? Nog een ruime week, dan zullen we het weer weten😃
    Ik ga maar veel werken voor de afleiding heb ik besloten! Haha!

2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    jij hebt nog hoop KEY met die vage testjes.. bij mij zijn ze vandaag nog steeds helemaal wit. haha maar wat wil je dan 5 dagen voor nod.. al heb ik met 5 of 6 dagen voor nod ook al eens streepjes gehad.

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Lentekind85: het zou idd nog kunnen dat mijn temp morgen weer stijgt, dan kan ik nog een beetje hoop hebben. Maar zelfs dat zegt nog niets, want als de dag daarop alsnog daalt dan zijn mijn kansen alsnog helemaal verkeken.

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Meiden ik heb last van melkachtige afscheiding.. Iemand hier ervaring mee? Wanneer dit kan voorkomen? Is dit rond je ei, menstruatie, eventuele zwangerschap? Ik heb geen idee met m'n onregelmatige cyclus. Hoop dat jullie ideeën hebben!

5. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je niet helpen.
    Heb het zelf al op wlk moment in de cyclus gehad. Het kan dus bij van alles horen helaas

6. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië

Heb het momenteel ook, vrij veel ook! Zit nu 7 dagen na eisprong

7. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat per persoon verschillend...
    Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gehad als 1 van de eerste symptomen... Maar lees ook vaak dat het rond de eisprong voorkomt, hoewel het dan volgens mij meer helder en rekbaar zou moeten zijn.

Ik heb het nu trouwens ook al vanaf mijn eisprong, ben benieuwd of het zwangerschap inhoudt!
    Heb je iets van ovulatietesten gedaan?

8. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    He verdorie iez! Ik gun het je echt ontzettend!
    Ik hoop voor je dat het een klein dipje was en dat je temp morgen weer omhoog gaat!

9. deborah1986

10 dec 2009
    92
    0
    6
    Zuid-Holland
    Spannend he! Hopelijk stijgt temp weer en blijft hij zo. Dat het maar snel zondag mag zijn :) nu lekker van het mooie weer aan het genieten.

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank jullie wel dames :)

11. deborah1986

10 dec 2009
    92
    0
    6
    Zuid-Holland
    Spannend!!! Hopelijk loopt hij mooi op :)

12. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    key, bij mij weet ik ook nog dat die vele afscheiding positief nieuws betekende!
    nu niet veel last van...wel iets meer dan anders maar niet zoveel als in dec...
    wel steeds beetje drukkend gevoel in mn blaas...of achter mn blaas? daar ergens iig hihi

13. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL

Ik heb deze ronde geen ovulatie testen gedaan, heb altijd wel een streepje. Heb er net 1 gedaan en hierop lijkt t streepje wel wat donkerder dan normaal dus misschien komt m'n ei er wel aan. Dan wel een lange cyclus :( morgen nog maar een ovu test doen..

Bekijk bijlage 382857

14. deborah1986

10 dec 2009
    92
    0
    6
    Zuid-Holland
    He bah voel aldoor al steken onderin denk dat binnenkort m'n menstruatie eraan komt :(

15. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

@t84: gelukkig dat er niks geks te zien was, hopelijk alle uitslagen goed en kom je daar de volgende keer omdat je zwanger bent :-D
    @iez: Balen van je temp!! Hopelijk morgen weer omhoog!! Hij moet daarna hoog blijven om zwanger te zijn toch?

Hier sinds gister het gevoel dat ik ongesteld ga worden.. zeurend gevoel in mijn baarmoeder. Als ik maar niet echt ongesteld word me eisprong was pas afgelopen donderdag/vrijdag :(.
    Maak mezelf verder wel weer druk in mijn hoofd over vrienden om me heen die zwanger zijn en dat ik het daar gewoon moeilijk mee heb :(.

Genieten jullie allemaal ook van t zonnetje op t wachtbankje? (wachtend op ei of NOD)

16. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    @Mandy3: Hmmm... het is niet echt een knallende streep van die ovulatietest he? Maar je zou voor de zekerheid gewoon je best kunnen doen?
    Als jij denkt dat het donkerder is dan degene die jij gewoonlijk hebt, dan lijkt me dat slijm toch meer te komen van je eisprong? Inderdaad wel een heel lange cyclus dan :( Maar wel hoop toch?

17. deborah1986

10 dec 2009
    92
    0
    6
    Zuid-Holland
    Ja moeilijk is dat he een vriendin van mij is nu ook zwanger :) Het is echt heerlijk in het zonnetje :) dochterlief ligt lekker te slapen dus even mama tijd.

18. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    oh jee, niet tof! Hoop dat het wegblijft voor je!!

19. deborah1986

10 dec 2009
    92
    0
    6
    Zuid-Holland
    Thnx :)

20. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Heerlijk!! Lekker van genieten :)
    Hopelijk zijn de krampjes in je baarmoeder van hele andere dingen dan van een menstruatie :D

Ja lastig he? Ik vind het leuk voor haar maar ze vertelde mij het nieuws op de dag dat ik miskraam had. Ze wil nu wel graag dat ik mee ga naar babywinkels maar met vlagen vind ik dat gewoon moeilijk :(. Weet die vriendin dat jullie bezig zijn voor een 2de kindje? :)

Deel Deze Pagina