Hmmm, goed, ik ga niet testen voor 12 dpo (ahum). De eerdere rondes testte ik steeds met kv 2v5; nu heb ik actiontesten in huis. Wat is jullie ervaring daarmee? Op andere fora begreep ik dat deze minder gevoelig zouden zijn? Of maakt het niet uit?
ik ben ontzettend fan van de action zwangerschap testen! in dec op 9dpo posi getest toen kv nog negatief was... wel ultratuur bij action maar hij stond er wel... dus ik vind ze veel beter dan de kv...helemaal na zoveel indrogers en dergelijke laatste tijd...lees zoveel negatieve verhalen hier steeds
Dank jullie wel, giggle en Aurin! Ik overweeg morgen te gaan testen, maar ik voel me zo on-zwangerig... De verrassing zou wel extra groot zijn. Hm. Twijfel, twijfel.
Nou, konden alleen CD 14 kunnen klussen want moest daarna weg voor 2 dagen. Afgelopen cyclus had ik mijn eisprong op CD 17 dus baalde wel. Maar vanmorgen op CD 16 was mijn temp hoog! Dus op CD 15 mijn eisprong gehad Mooi 1 dag ervoor geklust Jippie Dus ik plof op het wachtbankje Maar ik test niet voor 10dpo! Afgelopen keer werd ik 10 dpo ongesteld.
Wat een onzin eigenlijk, die uitdaging. Weg ermee! Ik ga morgen testen, want ik ben een tester! Bovendien word ik graag wat voorbereid, als ik dan toch ongi moet worden...
Haha! Ben benieuwd!!! Zit te twijfelen of ik morgen nog een keer zal testen of een dagje ertussen laten..
Spannend, bijna de 16e. Heel benieuwd hoe roze de lijst deze maand gaat kleuren, ik moet helaas nog ff wachten op mijn eitje
Hoi dames, morgen ga ik weer even bijlezen en echt reageren! Iez, balen van je temp. Ik blijf toch even duimen! Hier mijn testjes. Blijft vaag. Die van de 9e was wel donker, maar niet posi. Die van de 11e was donkerder. Die van 5 maart was zeker niet zo donker als die van gisteren, maar volgens velen was die al wel positief. Ik blijf het dus raar vinden. Wat een rommeltje...
Joma, je hebt al streepjes dus het gaat de goede kant op. Bbtje, ik ben het met joma eens. Lief dat je voor me duimt 😊
Spannend allemaal! Hopen op veel roze. Het is deze maand maar afwachten wanneer mijn ei komt. Ik gok volgende week. Gezien ik denk dat mijn cyclus langer was vanwege stress. Of nouja stress kan ik het niet echt noemen. Meer teveel bezig zijn met het zwanger worden. Dus gewoon 2 weken lang om de dag klussen. Ik ga niet beginnen aan ovulatietesten. Mij teveel gedoe + dat ik er dan nog meer mee bezig ben. Iets wat erg lastig is. Bedoel.. Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn als je het graag wil.. Hopen ook op veel roze deze maand! Succes testers van morgen.