Ik zie ze Bee, wat gaaf! Gefeliciteerd hoor! Het roze loopt al op in de lijst, ik hoop dat ik er over 8 dagen ook op mag. Ik wil echt wachten tot mijn NOD met testen en eigenlijk zelfs tot overtijd (cyclus varieert heel af en toe, hoewel het nu al een paar maanden 27 dagen is). Heb geen testen in huis en de eerste uitdaging is dus om ze ook nog niet te kopen.
Dank je! Ik duim voor je! Op de foto zijn de streepjes zoveel lichter dan in het echt. Zijn echt heel erg duidelijk in het echt, maar gelukkig zie je ze haha. Ik plaats zo nog 1 van de kV nu hij echt droog is.
Balen Renske, ik blijf duimen voor je!! Hier weer rekbaar slijm? Me lichaam is vAn slag door de griep...zo nog maar ovu test voor de zekerheid
Gefeliciteerd Bee! Duidelijk te zien!! Heerlijk genieten ervan! Hier geen bruinverlies oid meer gehad na gister ochtend, dus wie weet was het van een eventuele innesteling. Over hoe lang kan je dan eigenlijk testen? Ik heb geen idee namelijk... Hoe is het verder met de meiden hier? De roze trend is goed gezet iig!
Dan loop ik precies gelijk met jou heb hopelijk gister mijn eisprong gehad had eergister een piek op de ovulatietest dus heb deze maand ook een korte luteale fase van 10 dagen heb je altijd een korte luteale fase ?? nu op het wachtbankje we kunnen denk ook niet eerder dan de 22e testen DUIMEN,DUIMEN,DUIMEN..!!
Hier ook vruchrbaarslijm Aurin ! Vanavond en morgen maar gezellig maken en dan op het wachtbankje. Was je alweer iets beter?
Ik heb net ook weer een testje gedaan maar er is minder te zien dan gisteren.. Baal! Gisteravond had ik echt een bolle opgeblazen buik en ook pijn bij mijn liezen.. Vanochtend temp 0,2 lager.. Nu heeeel lichte ongikrampen en nog een beetje pijn in mijn lies. Hoop niet dat ie nog meer gaat dalen!
Hier vruchtbaarslijm kan niet eigenlijk... Had donderdag en vrijdag vorige week knallers van ovu testen.... En ook vruchtbaarslijm.. Nee lig nog met 39 koorts in bed. Echt zware griep heb me ook al tijden niet zo ziek gevoeld!
oh, nou geen verstand van vruchtbaarslijm, maar was zondag/maandag wel zo nat als een krant whahahaha