Ehh meiden.. Ik kom nog even jullie hulp vragen hier.. Daarstraks weer een testje gedaan en foto's gemaakt maar ik dacht minder te zien dan gisteren.. Maar nu ik m in een ander topic op zp heb gezet zie ik hem ineens wel duidelijk op het origineel? Hier komt het origineel eerst en in het volgende bericht de bewerkte.. Wat denken jullie? Beter of minder goed zichtbaar dan gisteren?
@Bee1986 gefeliciteerd! Wanneer had je je LH-piek en wanneer je eisprong? @Key op de bewerkte is misschien heeeeeel vaag een schim te zien? Ik zou het niet geloven en na een paar dagen wachten nog een keer testen... En kan iemand newbe-me misschien uitleggen wat de afkorting dpo betekent? Thx
Volgens mij ongeveer gelijk aan gisteren, ik zie ze wel, maar erg licht. Heb je misschien nog kV testen? Op mijn positieve testjes van vanmorgen is de kV-streep vele malen duidelijker dan de z&k. Wat spannend voor je! Ik hoop dat ze op gaan lopen!
@BEE: Gefeliciteerd, die is duidelijk!! Geniet ervan :-D @Deborah: Ook gefeliciteerd!! @Key: Sorry maar ik zie niks, maar ik ben een waardeloze tuurder! @Iez: Hoe is je temp vandaag?? Hier eigenlijk de hoop weer verloren.. Moet echt proberen om me er niet de hele dag mee bezig te houden.
Bedankt allemaal voor de felicitaties ! Mijn LH-piek was 1 maart einde ochtend. Volgens FF was 3 mrt m'n eisprong, maar dat zou ook goed 1 of 2 mrt kunnen zijn geweest en dat m'n temp wat later ging stijgen. Dus ben nu 10/11/12 dpo. Oma en dpo is days past ovulation
Ja ik heb nog drie kv's maar ik woon in het buitenland dus wil ze echt niet verspillen.. De zk testjes kan ik online bestellen maar kv niet Ik heb wel ook nog een paar casettes van zk (die zien er hetzelfde uit als kv) maar volgens mij zijn die niet zo chill, ik had daar vorige maand heel rare witte streepjes mee
Cassettes van zk heb ik geen ervaring mee. Ik snap dat je je kv's dan niet wilt verspillen idd... Hopelijk lopen de zk de komende dagen alsnog op!
T84: Fijn dat het zo op het eerste gezicht allemaal in orde leek te zijn bij de gyn! Dat zal vast een goed gevoel geweest zijn, toen je dat te horen kreeg! Nu hopen dat je snel op roze mag! Key: bij jou blijft het even spannend dus! Bee: gefeliciteerd! Overigens over de z&k zwangerschapstest dipsticks: ik heb ze ook en ben (nog) niet zwanger. Bij mij dan ook echt geen enkel streepje te zien hoor, buiten de controlestreep natuurlijk. Echt witter dan wit! Tot nu toe bij allemaal (6 van gedaan nu over de afgelopen 3 maanden)
@Bee Gefeliciteerd goed duidelijk hoor!! geniet ervan @Key ik zie vaag ook wat toch misschien over 2 dagen nog 1 . @BBtje zijn je ovutesten al aan het aflopen?. Hier gister en eergister een hoge temp gehad echt verhoging ..en vanmorgen was hij weer normaler waarde maar nu te verklaren werd wakker met een koortslip dus toch een virus in mijn lichaam vandaar die temp..dus gelijk wat gehaald bij de apotheek voor ik dalijk echt een zoeloelip heb
Echt helemaal niks niks? Ook niet buiten in het daglicht of als je een beetje draait ofzo? Ben echt bang dat het voorgedrukte zijn of indrogers..
Helemaal niks-niks! Heb je niet eerder een z&k gedaan? Ik heb nog nóóit tuurstreepjes gehad, ook niet op kv! Ook geen indrogers, bij mijn zijn tot nu toe alle zwangerschapstesten echt wit-wit-omowit gebleven!
Ik heb echt de hele dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ik ben pas 6dpo denk ik! :'( Herkent iemand dit? Kan dit komen door tarwekiemolie? Werd me aangeraden om te slikken dus ben ik braaf mee begonnen. @Key: stomme vraag miss maar kan iemand niet nieuwe tests opsturen als je er 1 van die zou gebruiken? Ik hoop zo dat het streepje duidelijker word!! En als je in real life een streepje ziet kan het toch geen voorgedrukt streepje zijn lijkt me, dan zijn de testen omo wit!
Meestal wel een korte. Varieerd tussen de 12 en 9, dus vind dat ik bij 10 wel mag testen Zal idd niet eerder dan de 22 testen. Hopelijk hebben we dan beide een mooie dubbele streep
Bee gefeliciteerd!!!!!!!!! en duidelijk ook joh! voel je jr zwanger of niet? met andere woorden heb je klachtzjes?