NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Mijn ovulatie test lijkt echt minder dan gister! Dus ik denk gister m'n ei gehad! Eergister en gister geklust, vanavond nog maar voor de zekerheid. Vind vriendlief vast geen probleem haha!
    Iez wil je mij van datumloos naar NOD 27 maart zetten :)

2. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had vorige maand wel netjes op de 14e dag van mn cyclus een eisprong maar deze maand werd ik helemaal in de war gebracht heb echt flink wat ovulatietestjes er door heen gejaagd hihi nu maar hopen op de 2 streepjes volgende week zaterdag hou je me op de hoogte ;)

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wachterdewachterdewachterdewacht

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    vinden jullie ook niet dat de dag nadat de ei is geweest tot aan nod zooooo extreem lang duurt

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja heel erg! Raar he...

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    vreselijk .. de eerste 14 dagen van een nieuwe cyclus gaan zooo snel!
    maar ernaaa gaaaaaap !

7. Enjoylife020

6 mrt 2014
    22
    0
    0
    Ladies ik kom weer even inbreken!
    Zoals ik al dacht of ik snap er nu dus echt niks meer van heb ik dus vanmorgen weer een smiley gehad in beeld en ik voel ook nu dat m'n ovulatie gaat komen!! Heb dus nu 2x een LH piek gehad, zaterdag en vandaag!! Kan dat überhaupt??! Wat een drama's dit zeg haha

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Thx ;) Dan ben ik nu ongeveer 8 dpo... Heb voor het eerst gevoelige/pijnlijke borsten, weet niet wat ik ervan moet denken. Kun je nu al iets voelen?

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zeker weten! Nu duurt toevallig deze ronde ook nog extra lang, had me eisprong een week later dan normaal..
    Maar zie dat jij ook nog 7 dagen heb te gaan tot nod...

10. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ik het levende bewijs ben dat dat kan... :D;)
    Balen is het zeker...

Ben net zo verward als jij, geloof ik!

Net weer getest, weer positief??????? Ik zal zo even mijn foto uploaden. :(

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    whaha ik dacht 'laat ik nou niet weer om een uitleg vragen!' lol!:p

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Bbtje, ben je niet gewoon zwanger? Heb wel is gelezen dat ovu testjes er ook op kunnen reageren. en als ze steeds maar donker blijven...

13. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen met mijn 1e urine een zw-test gedaan, omdat meerderen dat al opperden. Nee hoor, omo-wit.. echt witter dan wit.

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Oww jammer!! Dan heb ik geen idee, misschien kan een HA of een Gyn meer duidelijkheid geven?

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Had ik in december, toen werd ik na 44 dagen alsnog ongesteld. Huisarts zal zeggen dat je gewoon moet wachten. De mijne zei zelfs dat je lichaam soms een ongesteldheid kan overslaan :)?). Ik heb 3x getest voor ik alsnog ongesteld werd, echt zonde van de testjes... Had toen ook helemaal geen symptomen. Superverwarrend. Ik denk dat ik aan het ontpillen was... Jij hebt 'net' Mirena laten verwijderen? Rustig afwachten denk ik... Dat zijn ook allemaal hormonen waar je lichaam nog vanaf moet...

16. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo stom om hiervoor naar de ha te bellen. Die zal het toch ook niet weten?
    En ik ben vorige maand bij de huisarts geweest i.v.m. mijn cyclus. Moest rond half maart pas weer bellen als het nog niet op orde is, maar heb voor mezelf besloten dat ik pas bel op het moment dat ik mijn volgende ongi heb, dan kan ik concreet wat zeggen tegen de ha. Nu heb ik geen idee wat ik moet vragen/zeggen en heb ik het idee dat ze me alleen maar ongeduldig zullen vinden. :)

Dit zijn de testjes van nu. Ik heb tegelijkertijd, met dezelfde urine net ook een KV ovutest gedaan...

Bijgevoegde bestanden:

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb geen idee.. Maar zoals je zegt zou ik dan ook wachten tot je volgende ongi, zodat je meer info hebt..
    Zijn de streepje donkder dan de c- streep? kan het niet zo goed zien op mijn telefoon...

18. Enjoylife020

6 mrt 2014
    22
    0
    0

Ja nou het kan dus haha.. Nog langer wachten op onze nod! Ben benieuwd naar je foto en sterkte er ook mee he ! Ik vanavond ook maar weer goed aan de bak! Gister avond ook al gedaan dus heb een gelukkige man thuis ;)

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik zou vasthouden aan dat gevoel. Mocht je toch zwanger zijn dan merk je het vanzelf ;) Na je Mirena duurt het altijd voor je lichaam alles weer zelf regelt. Heb ook Mirena gehad, maar ging daarna door met pil. Heb me er toen in verdiept, vandaar.

Misschien zijn er meer met Mirena-ervaring? Ben ook wel benieuwd naar ontpil-ervaring!

20. Enjoylife020

6 mrt 2014
    22
    0
    0

Wow idd jij dus hetzelfde!! Raar toch?! Vraag me echt af hoe dat kan en waarom er nog niet meer bekend over is! Twijfel om m'n gynaecoloog te bellen waar ik nu sowieso al loop sinds mijn bbz maar vind het zo awkward om haar daar over te bellen haha

Deel Deze Pagina