Aan de klus bbtje! Die laatste is echt goed positief! Misschien zoek ik wel echt streepjes dan, maak ik streepjes van dingen die er niet zijn.. Want overtuigend zijn ze niet!
Hier een linkje naar mijn foto, die is denk ik duidelijker, zw-pagina verkleint de foto's altijd zo erg. http://i36.photobucket.com/albums/e38/BBtje/ovu13maart4_zpsbac56adf.jpg Enjoylife: Je kan bellen natuurlijk, denk dat dat niet heel gek is, zeker niet als je al bekend bent bij de gyn? Weet ik het ook meteen. MLday: Ja, huisarts zei al dat mijn lijf wel even nodig had, maar dat het na ongeveer 3 maanden wel op orde zou moeten zijn, zo niet, dan moest ik bellen. Vorige keer was het alleen zo dat ik precies na mijn telefoontje, toch ongesteld werd. Ik vind het nu dus wat knullig om te bellen..
Dank je wel! Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest maar denk wel dat zoals ik me voel er aardig bij past haha. Sinds paar dagen weeig/licht misselijk gevoel wat met de dag wat erger wordt. Ben nu ook best wel misselijk. Dus ben bang dat als het hcg stijgt het alleen nog maar erger gaat worden, maar het is voor het goede doel natuurlijk. Verder sinds twee dagen af en toe lage rugpijn en krampjes. Nu net ook weer wat erger, dus hoop niet dat ik alsnog ongi wordt, maar het schijnt er ook bij te kunnen horen. En gevoelige en vollere borsten, maar dat heb ik eigenlijk iedere maand. Als het zo blijft, doe ik het ervoor hoor
Spannend!! Nog een paar dagen afwachten, hopelijk gaan ze snel voorbij voor je. Ik ben licht misselijk (met de dag wat erger), gevoelige en vollere borsten al vlak na de bevruchting, maar ik heb eigenlijk iedere maand last van m'n borsten dus zei bij mij niet zoveel. En afgelopen dagen lage rugpijn en krampjes in m'n buik, maar meer zeurderig niet echt pijnlijk. Ik laat me verrassen de komende tijd met alle eventuele kwaaltjes die er nog bijkomen haha. Hopelijk betekenen gevoelige borsten voor jou iets positiefs. Normaal nooit last van?
Nee, ik kan het me niet herinneren ooit eerder gehad te hebben. Maar ik zie hier dat het nog best veel voorkomt bij vrouwen die niet zwanger blijken te zijn: Early Pregnancy Symptom - Sore/Sensitive Nipples | Countdown to Pregnancy Wachtwachtwacht...
Nou ik heb dus gebeld en volgens de poli kan het dus niet, dus met andere woorden de test heeft een fout gemaakt. Zij konden iig geen verklaring geven... Zijn we nog niks wijzer!
Over mirena ervaring.. Mijne ging er ongeveer 8 november uit en had in december een positieve zwangerschapstest (werd helaas mk). Denk dat het dus per persoon heel erg verschilt.. Mijn cyclus kwam gelijk weer op gang.
He balen van je test meis maar ik had eergisteren ook nog een omowitte test dus waarschijnlijk nog veels te vroeg
Na het eerste spiraal meteen zwanger in de eerste cyclus. Nu na de tweede spiraal weet ik nog niet, hoop op hetzelfde resultaat als de eerste keer natuurlijk. Ik heb wel begrepen omdat er zo weinig hormonen inzitten je er geen last van zou moeten hebben.Ik werd dan ook gewoon iedere maand ongesteld en dat 10 tot 14 dagen lang. Blij dat ik ervan af ben.
jeej weer een zwangere erbij, bee gefeliciteerd!!! Hier gister ineens wat bruinverlies dus ik dacht dat mn menstruatie eraan kwam, maar vandaag weer niks... misschien een innesteling, maar het lijkt me waarschijnlijker dat het nog wat oud bloed is van de miskraam... Leuk hoor, die 1e cyclus na een miskraam :x lekker onduidelijk allemaal (inmiddels dag 33...)
Hey joma zit jij niet in het verkeerde nod topic?? Wij lopen toch gelijk op dan moet je toch in het nod topic zitten van 1 tot 15 april??? Of vind je ons niet gezellig
Ik zie al een hele hoop zwangere hier leuk leuk leuk! Maar nu vroeg ik me af....vrijen jullie om de dag of elke dag als je een posi ovulatie test hebt? Ik wil vergelijken vandaag...
Ja ik ook hoor vind het toch sonde dan Ik doe week voor ei om de dag en dan kien ik het zo uit bij posi test 3 dagen achter elkaar. Dat moet toch wel kunnen neem ik aan.
ik gebruik geen ovutesten maar voel het altijd redelijk goed aankomen, hier is het om de dag, en rond de ovulatie 1x extra (dus 3 dagen achter elkaar) en dan weer om de dag..... (ongeveer dan)