Ik zie nog steeds een streepje hoor key. Hoef er niet eens heel erg voor te turen. Je zit nog steeds voor nod dus misschien loopt hij wel gewoon netjes op.
Maar hoort ie voor nod niet ook al duidelijk op te lopen cyll? Ik durf nu helemaal niks meer te hopen.. Heb nog steeds last van mn borsten (al was t gisteravond ineens weg)
Ik durf dat eigenlijk niet te zeggen key.. testen bij mijn zoontje met 1 week overtijd dus had meteen een knal test. Je zult het inderdaad moeten afwachten kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt
@key: het kan nog alle kanten op. je kaartje ziet er veelbelovend uit. probeer nu niet meer te testen tot nod, of zelfs pas de dag erna....
het kan echt nog hoor key! geef de moed niet op... bij mijn eerste kindje had ik op nod een omo witte test en pas 5 dagen later een knaller! Misschien is het beste advies inderdaad om voorlopig nog even te wachten met testen...
@Key helemaal wit zijn ze niet maar nog steeds tuurstreepjes die niet oplopen nog...ik heb met die testen geen ervaring ..maar je bent de zoveeltste al die met deze testjes lichte tuurstreepjes geeft....je hoort het regelmatig...dus ja ik weet ook niet wat ik moet zeggen..al hoop ik het beste nog voor je...maar ik zou de komende dagen ook echt niet meer testen..want anders wordt je gek.
Ja jullie hebben gelijk ik moet gewoon niet meer testen.. Maar ze leken op te lopen tot gisteren en ik werd er al helemaal blij van! Heb vanochtend ook nog een andere test gedaan van een of ander buitenlands merk maar was niks op te zien.. En de zk casette geeft ook een heeeeeel licht tuurstreepje maarja is ook zk.. Blegh wat baal ik hiervan! Ik voel me totaal anders dan anders zou dat dan echt allemaal in mn hoofd zitten
Hier ook spanning. Beetje bruinverlies vandaag.....ben benieuwd, en krijg nu nog meer de neiging ff snel te testen. Hmmmmmm wat zal ik doen...
Voor het eerst dat ik zulke behoorlijke steken heb dat ik gewoon krampachtig loop!!! iemand dat ook wel eens zo ervaring als eisprongpijn??????????? echt nog nooit zo ervaren
Pff ik ben een emotioneel wrak. Vanmiddag gewoon huilen, om niks. Snap niets van m'n lichaam op het moment.. Meer meiden last van?
Meerdere keren per maand... Sowieso altijd tijdens menstruatie... Vd week ook 2x ineens dikke tranen.. Ik dacht door de griep... Maar vanmiddag viel er een meisje, huilen huilen en ik ging zo mee, m'n vriend zegt wat doe jij nou? Tja janken omdat zij jankt!! Hoe stom haha
Haha aurin heel herkenbaar.. Maar goed ik moet nog lang niet ongesteld worden.. Zullen de hormonen zijn, blijkbaar is de pil goed uitgewerkt!
Grrr.. hier wil de schimmel infectie gewoon niet weg. T leek ff minder maar t gaat nog niet lekker. Morgen toch maar ff ha bellen. Zal ie wel willen kijken bah baj
Dag Meiden, Voor mij is dit ronde 10, en mijn NOD is de 23e... Ik vind het zo vreselijk spannend, ik denk deze x echt dat het raak is... Afgelopen woensdag 4 dgn na DPO had ik echt vreselijke steken rechts onderin mijn buik... Dit had ik nog nooit eerder zo gevoeld. Zou dat een innesteling geweest kunnen zijn? Succes allemaal met duimen draaien... x