NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ona82

Ona82 Lid

30 jan 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ben even van de radar verdwenen, maar ik volg iedereen in stilte achter mij laptop. Fijn zo al die eerste roze dames!

Heb even een vraagje. Gisteren is mijn ei gesprongen, maar eipijn aan dezelfde kant als vorige maand. Dat kan toch niet, moet toch afwisselen??? Is dit nu een verloren ronde of was de vorige een maat voor niets?
    Vorige maand geen vruchtbaar slijm, hoewel na alle verhalen hier op het forum wel grondig gezocht (Heb toen nog gedacht slijm, slijm, ik heb geen slijm dat kan rekken ;) )
    Deze maand wel heel veel vruchtbaar slijm, dus als ik moet gokken vorige maand een schijnmanoeuvre en deze maand echt wel gesprongen.
    Iemand ervaring mee? Sorry voor het lange verhaal.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Nee hoor, eitje springt waar hij t rijpst is.
    Kan afwisselen kan zelfde kant zijn.

3. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany

Ziet er goed uit Joma, doe je best.

Ik zie dat we dicht bij elkaar in de buurt wonen ;);)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    vriendin van mij heeft maar 1 eilieder, maar wel gewoon elke maand eisprong... (meestal dan haha)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    we hebben net ons best nog gedaan;) waar woon je als ik vragen mag?? mag ook via pb ik ben wel nieuwsgierig nu:)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ff een vraagje vorige maand ben ik begonnen voor het eerst te tempen..bleek dus dat ik afgelopen maand een LF van 10 dagen had...als ik vandaag of morgen (al denk ik vandaag maar zal ik morgen wel merken als temp omhoog gaat) mijn eisprong is geweest moet ik dan naar mijn nod weer een lf van 10 aanhouden of gewoon 14 dagen???

7. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen verstand nog van tempen, maar het lijkt mij logisch om dan een lf van 10 dagen aan te houden? Tempen is natuurlijk het meest betrouwbaar om je cyclus in kaart te krijgen, dus ik neem aan dat dat wel betrouwbaar is als je vorige keer 10 dagen na je ei ongesteld werd.

8. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    je heb pb

9. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zeggen weleens dat de eisprong eerder of later kan komen.
    De lf is eigenlijk altijd hetzelfde.
    Hier klopt het altijd dezelfde lf.

10. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    morgen is mijn nod, vandaag dag 30 ben benieuwd of het morgen daadwerkelijk doorzet ofniet, dan doe ik nog een goedkope dipstick.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je heb terug:D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja we zullen het zien wat het gaat doen maar zou wel lekker zijn minder lang op de wachtbank:)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    spannend ik duim met je mee;)

14. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Even een klein vraagje: hebben jullie voor je nod wel eens last van een opgeblazen buik? Ik heb er normaal niet echt last van maar vind het nu echt bizar! Het voelt ook allemaal strak gespannen aan en het trekt af en toe... Enig idee? (Zullen wel darmen zijn ofzo?)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dat kan alle kanten op helaas ...hoop voor jou dat het een goed teken is:)

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hier geen stabiele lf...dus er zijn uitzonderingen;)

17. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik sta al op de lijst maar me eisprong, is nu geweest dus mijn nod is niet 27 maart maar 26 maart:D

zit nu 3 dpo:)

Op naar veel roze in maart:D

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Misschien een rare vraag als je lf korter is heb het dan wel genoeg tijd om in te nestellen?? Zegmaar als ik een lf van 10 heb en het nesteld 8 dpo in dan ken je zou een goede innesteling hebben...dan ga ke zw hormonen aanmaken..en dan heb je toch in die 2 dagen niet genoeg hormoon aangemaakt..om je ongi tegen te houden..want dat doet dat hormoon die geeft dat signaal door. ..zie ik dat verkeerd ??? Of heb je met zo.n korte lf oook een vroegere innesteling? ??

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dat vraag ik mij ook af. Vorige cyclus werd ik ook 10 dpo ongesteld en had s morgens nog een heel licht positieve test...

Maar mijn lf zal deze keer hopelijk iets langer zijn aangezien mijn eisprong ook 2 dagen eerder was en ik meestal wel op 28 dagen zit.

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    een lf van 10 schijnt lang genoeg te zijn, maar het kan wel iets lastiger zijn om zwanger te worden....
    voor m'n.zwschap altijd lf van 12 dgn. Nu wisselt het en heb vanaf 7 of 9 dpo vaak al spotting. Inmiddels ronde 11 en aan spotting en kaartje te zien is het wederom niet raak....

Deel Deze Pagina