O wat ben ik blij voor jou! Dat had je zeker niet verwacht die streep hahahaha. Volgens mij zo ik me ook rot schrikken,,,,heb je getest met een action test?
Volgens mij heb ik toch mijn eisprong gisteren gehad hoor...heb wel wel kramp gehad enzo. Volgens mij had ik de lh piek laat te pakken... Normaal test ik 2x pd om te kijken voor wanneer ik het heb en aangezien ik het niet zo vroeg had verwacht denk ik dat ik hem laat te pakken had. Half 12 ga ik weer testen dan is het 24 uur later en volgens mij slaat ie dan nega uit,,,,ik heb cb digitaal dus weet het zeker dan Ik laat het jullie weten rond half 12! Oja en aurin nu moet je van de wijntjes afblijven hihi
Ja action, en die was vorige x helemaal niet zo duidelijk. Heb nog kruidvat action en clearblue indicator liggen Vriendlief schrok zich ook kapot.. En idd geen wijn! Ik Bob wel!
Mijn temp toch weer een tikje omhoog.. Morgen is mn nod, had ie dan niet vandaag nog verder omlaag moeten gaan juist? Mn borsten doen echt killing veel pijn weer.. Maar mn tepels Maar NO WAY dat ik weer ga testen vandaag. Gisteren was ie negatief, tenminste echt tuuuuuuuuuuur.. Dus nee. Geen test voor mij vandaag. Was eigenlijk zo overtuigd dat mn temp vandaag verder zou zakken dat ik me gisteren twee wijntjes heb gegund tijdens een diner..
Aurin, wat super! Heel duidelijk! Gefeliciteerd en ik hoop dat alles deze keer goed blijft gaan! De lijst is verder veel te rood . Alle dames op rood sterkte, dames die nog wachten: ik stuur wat HCG jullie kant op en hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben! Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan en nu stop ik ECHT met testen nou ja, misschien dat ik nog 1 clearblue met weken doe einde van de week. Maar ben supertrots op m'n knaltest!
Wat spannend nog steeds Key! Hoop houden, op al je testjes was iets te zien en ik vond je laatste niet echt lichter dan die ervoor, ze liepen alleen niet op volgens mij, maar jij kan het in het echt natuurlijk beter zien. Dat je temp weer oploopt is wel hoopvol... Ik duim nog even door voor je! En ik begrijp volkomen dat je uit frustratie wijntjes hebt gedronken. Deed ik ook iedere maand
Haha nou het was niet echt uit frustratie hoor maar ik lust wel een wijntje en in dit land wordt gewoon veel wijn gedronken. Aannemen is makkelijker dan afslaan en mn vriend en ik hadden t er eergisteren uitgebreid over gehad dat t waarschijnlijk over was voor deze maand. Dus eigenlijk zonder na te denken gewoon genomen maar toen me een derde werd aangeboden zei mn vriend wel hee zou je dat nou wel doen? En toen dacht ik 'oja.. Ben natuurlijk nog niet ongesteld..' .. Toch wel spannend wat er gaat gebeuren morgen. Heb geen z&k dipsticks meer.. Nog 1z&k midstream, twee kruidvat (maar die vind ik echt k*t), een buitenlandse vroegtest en een cb digital.. Wanneer zouden jullie testen? Morgen als temp hoog is in de ochtend of donderdag pas?