Zegt nog niks...mijn advies ff niet testen. Ik zou donderochtend opnieuw testen hcg verdubbelt elke dag. Zou wel mooi zijn joh 1ste ronde! En ja ik blijf erbij heb mezelf ook gek gemaakt met vroeg testen ik doe het nooit meer....eerst een dag of 2 overtijd en dan ga ik testen...het gaat zo vaak nog mis helaas
Hoelang houden jullie rekbaar slijm ? Heb t nu nog steeds... Was na me ei even weg maar nu is het er sinds eergisteren weer
goh wat spannend allemaal hier! Ik hoop op nog veel meer roze op de lijst, vind het nog wel erg rood hoor! voor de dames nieuw op rood... super balen! succes in de volgende ronde!
Hier nog hoop..net test gedaan en zie mooi breed streepje..heb opgeblazen gevoel dus was bang dat ongi eraan kwam... Dit is resultaat na 4 min acrion test met middag urine morgen nod als uitga van cyclus van 28 dagen..wat ik niet weet want ben pas 1x ongi geweest na spiraal..
Het is zo welkom maar zo moeilijk te geloven he... Ik zie hier zoveel voorbij komen..vroegtesten en dan toch daarna negatief..ik heb nog 1 test..ik twijfel om die morgen of toch een dag erna te doen...
jee spannend al die testjes ik zie toch echt overal een streepje op!! alle rode dames dikke knuffel!!!!!!!!!
Hoi dames Ik vind het leuk om mee te lezen maar oooooh dan wordt het wel extra moeilijk om niet te testen. Zaterdag is m'n NOD maar wil eigenlijk echt niet eerder testen Ben zo bang dat je dan misschien teleurgesteld wordt maar sjeeeeez wat kruipt die laatste week zeg Afgelopen 2 mnd werd ik gek van de pijnlijke borsten in de laatste week, kon niet eens de trap snel aflopen, maar was dus niet zwanger. Deze keer besloten niet op symptomen te letten... En nu dus geen pijnlijke borsten, haha, je kan jezelf dus echt schijnzwanger maken lijkt wel haha Wel steekjes onderin m'n buik en zwaar gevoel, maar ja, dat kan net zo goed op een ongi duiden Ik ga dus ECHT proberen tot het weekend te wachten en tot die tijd lees ik lekker met jullie mee