@oma: Ik heb ook dat rare gevoel dat het deze keer goed zit. Ik weet niet waarom, maar ik geniet er wel van...
Hi allemaal, ik ben blij dat ik niet de enige ben die loopt te stressen over wel of niet zwanger deze maand. Ik zou ook graag op de lijst willen, leeftijd 30, 4e ronde, NOD is 26 maart en dit zou ons eerste kindje worden. Ik ben nu een paar maanden bezig en mijn cycles is gemiddeld 32 dagen, ene maand vaak 30 dagen en de andere maand 32-35 dagen. Heeft iemand ook een dergelijk verschil om de maand? ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt van cb met 2 hormonen en 8 dagen een knipperende smiley gehad en zondag een echte smiley. Ik denk alleen dat mijn ovulatie toch al zaterdag was aan mij bui e.d. te merken. En dus ook alle dagen 'geklust' ! (best veel hihi) Nu gestopt met klussen en afwachten maar, ik had me nog zo voorgenomen om relaxt te blijven maar dat lukt niet helemaal geloof ik, nog ruim een week wachten. Het is ook zo spannend! ik duim met jullie mee!
ja ik denk voor iedereen even spannend hoor!! en je heb in ieder geval genoeg geklust een knipperende smiley doet hij dat ook..heb zelf nog nooit een digitale cb gebruikt hoor
Ik snap je helemaal Ik denk alleen maar "nee ik ben niet zwanger, ik ben wel zwanger, echt niet m'n lichaam houdt me voor de gek.... Maar ik voel wel "iets" Om gek van te worden
Ja hartstikke duur joh die cb testen, voor dat geld had hij nog wel meer mogen doen als knipperen, een wachtmuziekje voor tijdens het wachten op de uitslag bijvoorbeeld We gaan het zien!
Het zijn ook niet de aantal dagen voor nod waar ik me druk om maak maar dat het nog maar 8dpo is.... das wat weinig dus ik durf het niet morgenochtend haha, anders zo'n omowitte test.... is je hoop weer in duigen, dan kan ik beter nog 3 dagen maar in spanning op mijn onderbuik en borsten gaan letten en bij elk steekje nog wat hoop hebben whahaha
waahh! Net (weer) vruchtbaarslijm gespot. Dit hoort toch niet te kunnen 7 dpo? Straks maar ff ovu test halen en vanmiddag als vl weer thuis is toch nog even gezellig maken....
Ik heb 4-5 dagen na mijn eisprong ook opeens witte afscheiding en een constant "nat" gevoel... Zit bijna te twijfelen aan mijn eisprong.
Ik heb net getest streepje binnen de tijd wat na de afleestijd nog duidelijker was...zou dat uitmaken? Was ongeveer na 20 min vet duidelijk..van action
Foto? En nee mijn streep wordt na aflees tijd ook "intenser" maar is met tientallen srconden al zichtbaar