Als ik hem bewerk is het vrij duidelijk Sorry voor de spam en ik weet dat bewerken slecht is maar het komt voort uit enthousiasme
Je enthousiasme is meer dan logisch en spam maar een end weg hoor Ik kijk graag met je mee naar je testen, heel spannend
Wat vinden jullie van mijn temp deze maand? Vind hem vrij hoog.. vorige maand was 36.4 hoog tot mn ei Maargoed sensitest of homemedical?
Ja inderdaad vrij hoog! Slaap je langer of korter? Zou er een reden kunnen zijn dat die hoog is? Maar hij is niet heel veel hoger dan vorige maand toch?
Ik ben hier helemaal verbluft. Had echt een daling verwacht vanavond. Maar hij kon nog verder stijgen. M’n vorige cyclus niet zo’n hoge piek gehad. Voel het overigens nu ook wel echt. Hele tijd beursig gevoel.
Niet dat ik weet.. 36.4 vorige maand afwachten maar weer gezien die ovulatietesten weer niet mee werken.. gek toch!! Eerste 2 rondes zwanger en kids ging perfect. Laatste 2 rondes bagger..
Ja precies bij mij is dat ook zo. Goed dat je het nog even gezellig hebt gemaakt ik heb al ruimte voor je gemaakt haha dus ga maar lekker zitten
. Dat is inderdaad alleen maar verwarrend! Ik heb die van premom en dat werkt wel prettig moet ik zeggen. Merk heeft easyhome en besteld bij amazon