Ja klopt. Ik heb nog 1 test en ga die vanmiddag proberen. Ben altijd een middagtester geweest dus hoop dan op een iets donkerdere streep! Heb dan geen testen meer dus moet wel wachten tot NOD dan
Nee zaterdag pas. Maar dan is het ook NOD. Kan ook niet naar kruitvat ofzo aangezien we nog steeds in quarantaine zitten
NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (4) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 4 MonaB - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 SBH88 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 17 maart (3) Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 NataschaL - 25 jaar - 1e kindje - 3de ronde 18 maart (0) 19 maart (3) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 (hopelijk mét ovulatie), officieel ronde 16 op basis van Ovulatie Inductie in de VU xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Flowertje - op deze datum 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na vmk) 20 maart (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 na mk 21 maart (1) Abeliv - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 22 maart (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 Sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 20 23 maart (3) Breezer1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 7 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 14 DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 2 24 maart (3) Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mir 123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 xTamx -37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 25 maart (1) Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 maart (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 5 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (2) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 (2 na vmk) romykayley-25 jaar- 2e kindje - ronde 2 Onbekende datum (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) SalsaHope -27 jaar- 3e kindje(+1bonus dochter) - 1e ronde ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (18) Zwanger (0) Tuurtest (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven).
Goedemorgen dames, heb mezelf wederom verzet op de lijst, nu laat ik het zo staan hoor Eisprong was vannacht pas ondanks dat ik echt dacht dat hij dinsdagavond/nacht ergens was... Maar ik werd om 03:00 uur vannacht wakker met stekende pijn rechtsonder en een zeurderig gevoel erna, alsof het een beetje beurs is. Ik had 2 dagen geleden al last onderin, maar dat was duidelijk het groeien van de follikels... Vreemd genoeg heb ik mijn eisprong nog nooit rechts gevoeld dus ik stond er even van te kijken, maar goed Ik zie vandaag dan maar als 1dpo (soort van).... Ovutest was vanochtend ook duidelijk minder dan gisteren... Gelukkig hebben we het ook gisteren nog erg gezellig gemaakt Alhoewel ik verschillende dingen lees over de hoeveelheid zaadcellen die nog aanwezig zijn als je wat vaker sex hebt
Ik heb het zelfde! Vorige ronde met 10dpo getest, hartstikke negatief, en voelde me kut! Savonds 3 wijn achterover gegooien. Want toch niet zwanger. 2 dagen later toch maar weer testje, en ja hoor positief! Ging helaas niet goed.. maar toch. Mn vriend wilt nu dat ik echt niet test voor volgende week vrijdag mijn NOD. weet niet hoe ik dat ga volhouden hihi
Ja dat vraag ik me ook af! Wij hebben uiteindelijk 5 dagen achter elkaar seks gehad, en de laatste keer kwam er ook echt minder uit zeg maar maar goed, de eerste dagen zal het nog wel goed zijn denk ik dan zo en die liggen alvast klaar in de baarmoeder toch?
Ik heb echt flinke stijging van temperatuur nu met 4/5 dagen dpo.. 37,2.. weird. Wel heel onrustig geslapen, denk daardoor...
Dat sowieso, want ze kunnen zeker tot wel 72 uur overleven... Maar de hoeveelheid zaadcellen is natuurlijk minder als je vaker sex hebt, aan de andere kant heb je maar 1 zaadcel nodig
Ik wil graag pas volgende week woensdag (10dpo) testen. Ik ben zo bang dat het me op gaat slokken als ik eerder ga testen. Maar ik ben zooooooo nieuwsgierig!!!!!!
Mag ik hier aansluiten? Zat in het vorige groepje, maar had een mega laat ei. Hier is vanmorgen mijn temp gestegen van +/- 36,60 naar 36,84. Hopelijk stijgt ie nog iets meer komende dagen, maar verwacht wel dat m'n ei dinsdag is geweest na een positieve ovu van zondag . Nu dan 2 dpo! Heb de afgelopen maanden een hele korte LF gehad dus hoop dat 'ie nu wel langer is... Zou m'n nod (ruim) gokken op 21 maart.
NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (4) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 4 MonaB - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 SBH88 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 17 maart (3) Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 NataschaL - 25 jaar - 1e kindje - 3de ronde 18 maart (0) 19 maart (3) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 (hopelijk mét ovulatie), officieel ronde 16 op basis van Ovulatie Inductie in de VU xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Flowertje - op deze datum 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na vmk) 20 maart (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 na mk 21 maart (2) Abeliv - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 maart (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 Sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 20 23 maart (3) Breezer1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 7 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 14 DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 2 24 maart (3) Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mir 123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 xTamx -37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 25 maart (1) Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 maart (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 5 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (2) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 (2 na vmk) romykayley-25 jaar- 2e kindje - ronde 2 Onbekende datum (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) SalsaHope -27 jaar- 3e kindje(+1bonus dochter) - 1e ronde ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Tuurtest (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven).
Ah dan kan hier het verschil ook nog in zitten toch? Dat je 's middags wel een oploop ziet. Anders morgenmiddag nog een x testen? Dan zit er ook wat langer tussen voor oploop.
Wat lastig! Maar HCG verdubbelt iedere 2 dagen, dus het kan dat het niet oploopt! Geduld nog even bewaren en over 2 dagen weer testen..... Maar ik snap dat dat heeeeeel lastig is.
Zeker, welkom! Kan je iets doen om je LF te verlangen? Ik ben een leek op dit gebied verder.. Ik heb altijd een lange LF volgens mij met lange cyclussen van 31+ dagen.
Ja precies, maar ik vraag me af in hoeverre dat echt waar is, ze zeggen dat bij mannen met goed zaad, er niks aan de kwaliteit veranderd als ze t iedere dag doen. Mannen die slechtere zaadcellen hebben van zichzelf, kunnen het beter om de dag doen. Maar dat is wat ik las..
Ik denk dat het komt omdat ik nog 1x per dag borstvoeding geef aan mijn zoontje.. Hoor wel vaker dat je dan een kortere LF kan hebben. Verder heb ik eigenlijk ook geen idee, heb wel eens gehoord over teunisbloemolie maar heb ik me verder nog niet in verdiept eigenlijk. Mocht het nou niet beter worden dan ga ik dat wel even doen en bouw ik die laatste voeding wellicht ook wel af.
Hij was gisteren wel opgelopen toch? Kan 48 uur tussen zitten en zeker in het begin is het lastig te zien. hoop voor je dat je snel mooie oploop hebt❤️
Het zit um in het verschil of het gaat om "verminderde kwaliteit" of "mindere hoeveelheid zaadcellen"... Heb je met beiden geen problemen zou het in principe niks uit moeten maken als je dagelijks sex hebt omdat er én voldoende zaadcellen aanwezig blijven en de zaadcellen ook van voldoende kwaliteit zijn... Heb je verminderde kwaliteit, kun je het beter dagelijks doen begreep ik omdat er dan meer zaadcellen binnen komen. Heb je juist een verminderd aantal zaadcellen kun je beter om de dag sex hebben zodat het aangevuld kan worden tussendoor. Volgens mij was het zoiets maar who knows In mijn geval heb ik geen idee van de kwaliteit of hoeveelheid van mijn partner dus ook geen idee of ik ergens rekening mee moet houden en denk dat de meeste koppels dit niet standaard weten