Helaas was dat afgelopen maand niet zo.. Heb toen echt de gehele cyclus getest en geen piek gevonden.. wel gewoon op dag 28 van cyclus ongesteld geworden. Vandaar dat ik dus helemaal gestresst raak.
Beste nu is 2x a 3x per dag testen. Ik hoop voor je dat je cyclus nu gewoon wat langer duurt en dat hij wat later is.
Ja maar er zat een barst ofzoiets in de test.. net waar het resultatenstreepje moest staan dus was niet leesbaar.. mss het lot dat zei dat ik moest wachten Morgenmiddag komen er weer testjes binnen (en andere) dus probeer het dan nog eens. (Ondanks dat ik zei dat ik zou wachten maar zo kom ik mijn quarantainedagen door)
O wat gek. Is het een eisprongloze cyclus geweest misschien... Temperatuur je ook? Want dat zou het moeten bevestigen.
NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (4) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 4 MonaB - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 SBH88 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 17 maart (3) Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 NataschaL - 25 jaar - 1e kindje - 3de ronde 18 maart (0) 19 maart (2) xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Flowertje - op deze datum 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na vmk) 20 maart (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 na mk 21 maart (2) Abeliv - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 maart (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 Sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 20 23 maart (3) Breezer1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 7 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 14 DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 2 24 maart (3) Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mir 123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 xTamx -37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 25 maart (1) Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 maart (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 5 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (2) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 (2 na vmk) romykayley-25 jaar- 2e kindje - ronde 2 Onbekende datum (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) SalsaHope -27 jaar- 3e kindje(+1bonus dochter) - 1e ronde ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Tuurtest (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Dag lieve dames, Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Helaas is er geen eisprong gevonden deze maand. We gaan met het ziekenhuis kijken naar een volgende stap, maar ik ga eerst een maandje rust nemen. Ik hoop op veel roze voor jullie!!
Vanmorgen werd ik wakker en was ik overtuigd dat ik 's nachts een beetje bloed had verloren had en dit had gezegd tegen mijn man. Ik werd wakker vanmorgen en ik dacht meteen oke.. google wat dit kan betekenen (vandaag 3 DPO). Daar werd ik niet veel wijzer van. Mijn man werd net wakker en vroeg aan hem vannacht heb ik toch wat tegen jou gezegd? Antwoord: Nee.. Oké fijn.. mindfuck en levensechte droom sjongejonge
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve test had, maar dat ik niet zeker wist of m'n man de vader was was heel vaag
Ik temp maar die is ook gek deze maand. 2 maanden achter elkaar eisprongloos kan dat? Is dat normaal?