Hahaha omg geloof dat we er erg mee bezig zijn in ons hoofd als we zo dromen alles met betrekking tot zwangerschap
Hahaha ik nu 3 DPO en ook al zat.. Vannacht nog zo'n geweldige mindfuck droom gehad ik hoop dat dat eenmalig was (zie vorige post). Deze ochtend wat beurs gevoel in me onderbuik en dan denk ik voel ik dit omdat het zo is of speelt mijn lichaam een spelletje met me (net als met mijn droom)
Ja maar deze maand kan hij nog wel komen toch? Ik heb verder weinig verstand van eisprongloze cyclussen. Ervoor wel altijd een eisprong gehad?
Middag, wel lichte urine wederom (ik moet echt veel plassen) Maar het zijn testen 10 Miu/ml dus zou echt wel wat te zien moeten zijn op 12/13 dpo
Wij zouden eigenlijk pauze nemen maar gister werd het te gezellig in bed en we hadden geen condooms meer dus toch zonder gedaan op cd 16 meestal ei rond cd 18 dus bestaat een kans op zwangerschap als ik uit ga van cd 18 dan 28 maart nod Net toch ff ovu test gedaan nog geen piek maar zit er wel aan te komen Ik hoop op goede zwemmers die paar dagen gaan overleven