Hier 5 dpo en had vanmorgen soort krampen rechts... aan de kant van mijn ei, dussss daar gaat mijn hoofd! Die is er vandoor...
Hoe is het met de rest van de wachtkamer? Wat ingewikkeld om geduld te bewaren! Hebben jullie het gevoel dat je zwanger bent? En voel je dan al iets anders aan je lijf? Ik ben de hele dag al wat misselijk. Dit ken ik niet. En ik voel druk bij mijn baarmoeder. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar dat kan me natuurlijk enorm voor de gek houden!
Nou.... vanmorgen 8/9DPO. Ik weet het niet helemaal zeker. Volgens mij wel 9DPO en een Omo witte test... ik heb hoop dat het te vroeg is, maar heb het in mijn hoofd echt al opgegeven... verdorie zeg. Ik voel(de) me toch echt zo anders dan alle andere keren.. maar ben bang dat het weer niet zo is. Mijn hoofd heeft wederom een loopje met me genomen.
Ik snap dat je nu denkt het is niet gelukt maar wat hierboven staat klopt ook.. sommige testen pas veeeeel later positief. Ik duim
Ik ben deze maand voor het eerst aan het temperaturen. Deze is tot nu nog steeds iedere ochtend stabiel 36,5. Dus ik denk niet dat mijn ei al is geweest. Ik verwacht dat hij vandaag ergens zal springen of gesprongen is. Dus wellicht morgenochtend oploop. Ik heb een hele hectische week achter de rug op werk en veel avonden tot laat gewerkt. Vanavond maar eens gezellig maken, want dat is pas 1 x gelukt deze week.
Ik ben normaal Zo gespannen en gestrest na ovulatie maar nu zo kalm, of mis heb ik de hoop wel wat opgegeven maar vind dit gevoel wel fijn heb ook geen testen in huis gehaald ben ik ook niet van plan zie tegen nod wel wat ervan komt
Hmmmm vanmorgen nog steeds een temp van 36,5 en dus geen stijging. Mijn cyclus is altijd 26 dagen en vandaag op dag 15 nog geen eisprong. Ik heb nooit eerder getemperatuurd, maar ben eerdere cyclussen altijd uitgegaan van een eerdere eisprong. Nou we wachten maar rustig af. Vandaag weer werken en vanavond dan nog maar een voorraadje aanleggen
Ja dit ken ik inderdaad, hier ook 5 dpo en dit vind ik echt de meest irritante dagen.. gister rugpijn, net forse kramp in onderbuik.. probeer dan maar eens rustig te blijven