Sensitest early 25/MUI, 10DPO. Ik geef het op, vandaag komen vrienden langs en deze meid trekt gewoon een wijntje open! Fijne zaterdag allemaal
Nou pfff ik kan gewoon geen testen meer vertrouwen dus hè.... Ik weet niet of hier dames van de vorige ronde nog weten dat ik een paar keer echt duidelijke streepjes op de Kruidvat 2v5 had, die vals waren. Ik heb op aanraden sensitesten gekocht... Ik wilde net even zeker checken dat de test blanco is omdat ik nu toch nog niet kan zien en ik wil straks zeker weten dat wat ik zie klopt.. heb ik dit weer: waarom...... ik vertrouw echt geen testen meer. Ik ga ook stoppen met testen. Want als ik van de week test en zie een streepje dan word ik blij... om niks
Wtf..... hoeveel DPO ben je nu? Al zichtbaar tijdens afleestijd? Ik heb dit vorige maand gedaan met mijn testjes van Easy@Home en die bleven wel blanco.. Ik weet niet hoeveel HCG die van Sensitest meten maar misschien heb je standaard wel wat HCG in je urine zitten. Misschien voor jou een idee om niet met early te testen maar normale?
Ik weet het nog inderdaad! Maar wat super vreemd dat je het nu weer hebt. Het lijkt er bijna op dat je dus wel hcg in je urine hebt zitten als het voor de zoveelste keer nu “vals” positief is
Ja het is echt heel gek ik heb dit nooit gehad... ik word er ook beetje kriegelig van.. dit soort gekke dingen zijn gekomen sinds mijn miskraam. @DZ91 of zou zoiets door schildklier kunnen komen? Nouja.... dit is echt heel raar weer. zwangerschap kan het echt niet zijn 6 dpo vandaag. Er zijn mensen die dan positief testen. Maar niet zo hahahaha dit is gewoon weer iets raars.... het lijkt er gewoon echt op dat ik beter maar niet kan testen hahahaha pffffff
Schildklier hmm tsja.. heeft wel van invloed op hormoonhuishouding bij de vrouw ook. Als ik jou was zou ik het toch eens voorleggen bij de artsen wat hierover bekend is, ook met artsen wat betreft miskraam..
Huh ok.. dit is echt maf.. Snap dat je klaar bent met alle testen.. Stom dat je dat gevoel krijgt, dit mag toch niet kunnen
Het is echt onmogelijk van een zwangerschap. Maar als dit nog een keer gebeurd ga ik wel aan de bel trekken bij de huisarts. Dit is gewoon heel raar. Vorige maand had ik dit ook. Echt 3x ofzo. Ik helemaal blij en dan later weer een negatieve test hebben. Ik doe namelijk altijd 2e test als check. En vorige maand waren beide testen positief! Dus ik blij, maar dat bleek ook niet echt te zijn. Soort van om en om : ene dag positief andere dag negatief, dan weer positief. mijn lichaam doet raar.. de laatste tijd.... of die testen zijn gewoon slecht, maar dan zouden meer mensnen dit moeten hebben
@Elisabeth83 er is een groep op het forum wat betreft schildklier, misschien kan je dit daar eens voorleggen of meiden dit eerder hebben ervaren.
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/schildkliergedoe-ervaringen-vragen-enzovoorts.711635/page-5#post-23544981 Alstublieftosss
Ik zou het soieso voorleggen bij huisarts en HCG waarde laten checken en of ze er een verklaring voor hebben.. dit maakt je anders helemaal gek. (denk ik)