NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anja1986, 15 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Niet de hoop opgeven, 8/9 dpo is heeeel vroeg hoor!! Wat voor klachten heb je?

2. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Heel veel afscheiding. Precies zelfde als vorige ronde. Normaal ben ik echt kurkdroog na mijn eisprong :rolleyes:

zie hieronder de testjes, je ziet bij de eerste een lijntje ontstaan en vervolgens dus weg getrokken..:confused:

Bijgevoegde bestanden:

Beausecret vindt dit leuk.
  3. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Mijn ervaring laatste tijd met kruidvat is bij een twijfel achtig streepje was het niks en bij mijn vmk was bij het eerste lichte streepje eigelijk gelijk geen twijfel.

Dus sindsdien bij twijfel of echt in het licht moeten houden ga ik gelijk uit van negatief..

Elke keer anders valse hoop bij een twijfel streepje en vervolgens de ochtend weer de deksel op je neus te krijgen

4. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Daarom zeg ik ook dat hij negatief is en ik er ter bescherming er vanuit ga dat het niks wordt deze ronde.

5. Abeliv

Abeliv Lid

2 mrt 2021
    60
    97
    18
    Vrouw
    Ik ben ook bezweken... 8 dpo maar nog niets te zien. Stiekem had ik het gehoopt omdat me zwanger voel. Maar misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek..
    Woensdag probeer ik het nog een keer! 10 dpo is reëler voor een positieve test denk ik!

DZ91 vindt dit leuk.
  6. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Ja zeker! Ik testte bij mijn vmk vorige keer pas om 12 dpo positief, 10 dpo was hij nog negatief.
    Dus ik weet ook niet waarom ik ben gaan testen... :confused:o_O

DZ91 vindt dit leuk.
  7. Abeliv

Abeliv Lid

2 mrt 2021
    60
    97
    18
    Vrouw
    zo zag de test er bij mij ook uit.. even dacht ik een lijntje te zien, maar die trok ook weg.
    Nog even geduld......

8. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.523
    1.118
    113
    Vrouw
    Maar op de tweede lijk ik ook een lijntje te zien?
    Overigen heb ik ook meer afscheiding, dus ik hoop dat dat een goed teken is ;)

9. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat de schaduw is , in real live zag ik echt niks in welke hoek ik ook keek :roflmao:
    Nu paar uur later wel een licht indrooglijntje, maar daar staat kv bekend om begreep ik.

Bijgevoegde bestanden:

10. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ja elke avond om 19u, mag zo weer dus haha. Maar voor het eerst andere tests dus geen idee hoe ze werken. Ik vertrouw op m’n lichaam en m’n temperatuur. Dat heeft eigenlijk altijd goed gewerkt
    Welkom!!

Beausecret en xTamx vinden dit leuk.
  11. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ik duim ook!!

Agrrr gelukkig is het nog vroeg! Kan nog de goede kant op
    Kak zooi! Ik ga duimen dat je ei deze week nog komt.

Ohhh wat spannend!

Welkom!!

xTamx vindt dit leuk.
  12. mamavaneenengeltje

4 jan 2021
    78
    93
    18
    Vrouw
    Vanmorgen nog er vast van overtuigd om donderdag pas te testen. Vanmiddag me toch niet kunnen beheersen.. En getest met kruidvat 2voor5 maar helaas witter dan wit. Toch te vroeg? Ga er voor nu maar vanuit dat we na ronde 2 gaan.

Hopelijk voor de rest wel snel positief nieuws

13. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Mag ik ook meeschrijven? :D
    Vandaag 2 dagen na DPO, wij gaan voor een broetje of zusje voor mijn zoontje.

Ik gebruik geen ovulatietesten, maar ik heb wel een app waar ik invul wanneer ik ongesteld ben, en wanneer mijn ongesteldheid is afgelopen.
    Dus ja of dat echt gaat werken weet ik niet haha, maar we zijn pas begonnen voor een 2e kindje!

Moet er nog een beetje in thuis worden, alleen vandaag voel ik me een beetje ziekjes. Nu had ik dat toen ik zwanger was van mijn zoontje ook, maar dat zou weer veel te vroeg zijn als ik pas 2 DPO ben toch?

Wel was de "kans op zwangerschap vanaf 7 Maart gemiddeld tot hoge kans"
    :confused:

Abeliv, xTamx en MLB vinden dit leuk.
  14. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ah ik lees nu je onderschrift en krijg helemaal kippenvel, ons meisje is nu 8 maanden. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie <3 Stom van de witte test, hoe zeker was je van je eisprong? 11 dpo is nog steeds aan de vroege kant hoor, dus alles kan nog. :)

15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Welkom! Ziek zijn; ja rond het innestelen kan je weerstand laag zijn omdat je het anders zou kunnen afstoten? Maar zonder testen of temperaturen weet je natuurlijk niet helemaal zeker wanneer je ei is gesprongen, dus misschien ben je wel 4dpo, of is ie pas net gesprongen. Ik gebruik zelf ook een app zoals jij, en nu voor het eerst deze ronde met tests.

Moet zeggen dat ik dus de vorige keer of veel te vroeg was, of veel te laat. Geeft nu wat meer houvast, maar bij de eerste zw helemaal niks bijgehouden en in de veronderstelling dat we het veilig deden: bleek die cyclus dus een hele late eisprong te hebben (cd 23 pas).

Hoop dat het snel voor jullie raak is!!

16. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik heb nog nooit indrooglijntjes gehad met 2v5
    Zie nu je handtekening en wat verdrietig zeg:( wat was er met je dochter? (Als je het vervelend vind hoef je niet te antwoorden)

17. mamavaneenengeltje

4 jan 2021
    78
    93
    18
    Vrouw
    Helaas hebben we het ook totaal niet zien aankomen, na vele onderzoeken bleek ze al een zeldzame immuumstoornis te hebben en zijn mijn partner en ik allebij drager hiervan. Hebben gelukkig wel 75% kans op een gezond kindje, hebben besloten om het 1keer op de natuurlijke manier te proberen en mocht er met 13 weken uitkomen dat het mis is dan gaan we het pgd traject in. Aah geniet van je meisje, maar dat zal je zeker doen:). Ik hou met cyclus bij via een app en voel mn eisprong al jaren erg goed, zo goed dat ik normaal echt niks kan van de pijn. (deze maand ook niet zo'n heftig pijn gehad) maar dus wel redelijk zeker van mn eisprong maar kan natuurlijk ook wat dagen verschil in zitten

Beausecret vindt dit leuk.
  18. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Welkom! Duimen voor een goede innesteling
    Wat ontzettend verdrietig van je dochtertje! :(

Hopelijk mag het snel raak zijn.

19. mamavaneenengeltje

4 jan 2021
    78
    93
    18
    Vrouw
    Jawel hoor, kan er redelijk goed over praten. Ze had een hersenvlies ontsteking maar van een bacterie waar wij gezonde mensen alleen een oorontsteking van krijgen. Na vele onderzoeken is eruit gekomen dat ze een zeldzame immuumstoornis had, ze miste de schakel in haar immuunsysteem om signale af te geven dat ze heel erg ziek was. Het is dat ze moest overgeven en een lichte temp verhogen had.. En dat mijn gevoel meteen zei dit is foute boel, maar helaas :cry:. Dit had ook niemand kunnen voorkomen / genezen. Hierop zijn mijn partner en ik natuurlijk ook onderzocht en blijkt dat wij allebij drager zijn van het foute gen. Gelukkig hebben we wel nog 75%kans op een gezond/drager kindje. Hierop hebben we de keuze gemaakt om het 1keer op de natuurlijke manier te proberen, mocht ik zwanger zijn dan krijgen we met 13 weken ongeveer te horen of het gezond is ja of nee. Is dit niet het geval dan wordt helaas de bevalling afgebroken en gaan we het pgd traject in.

20. mamavaneenengeltje

4 jan 2021
    78
    93
    18
    Vrouw
    Laten we het hopen, maar dat hoopt natuurlijk iedereen. Nu weet ik ook dat 1ronde wel erg snel zou zijn en probeer me er ook niet op vast te pinnen.. Maar bij mn dochtertje was het meteen raak, en na alles wat er gebeurd is.. Is het toch wel moeilijk om het een beetje los te laten.

Deel Deze Pagina