Balen dat die negatief is! ik blijf nog even door duimen, het is nog vroeg maar ik snap je gedachtegang
Weet niet of ze na het uploaden nog zichtbaar zijn op alle testen. Ik begon met de extra vroege van sensitest en kon niet geloven dat ik daar een streepje op zag waardoor ik de first response en 2v5 er achteraan gedaan heb
Nee inderdaad, dat is helemaal waar. Maar we hebben het dus bewust van 7 tm 13 Maart seks gehad. Mijn ovulatie was de 12e. Dus we hebben het wat breed genomen voor de zekerheid, maarja of mijn ovulatie echt de 12e was weet ik natuurlijk niet zeker. (misschien toch gaan temperaturen) Ik ben wel al foliumzuur aan het slikken trouwens, dat kan namelijk nooit kwaad. Ook heeft mijn vriend liever dat ik mij wat rustig houd ipv zware dingen til enzo. We willen beide graag nog een kindje, maar mijn vriend wilt wel heel erg graag. Welke ovulatie testen gebruik je?
Haha wat lief van je vriend, zo meedenken met je. Ik denk dat je een reële kans hebt hoor als je in die periode actiever bent geweest! Ik ben heel benieuwd. Ik slik inderdaad ook foliumzuur alvast.. Ik heb de ovulatietesten van sensitest gebruikt.
Wow!! Die is echt wel duidelijk! Gefeliciteerd!!! Vanmorgen een negatieve test op 9 DPO (Daar ga ik vanuit maar ik had op zaterdag een positieve ovu test dus ik kan ook pas op maandag een eisprong hebben gehad en dan is het pas 8 DPO) Eigenlijk heb ik nog wel steeds hoop. Het is echt nog vroeg, maar de testen gisteren en vandaag waren echt super wit.
Inderdaad, kan nog alle kanten uit! Je wordt gewoon geïnspireerd door vroege testers hier, maar wachten is toch echt beter! Wanneer ga je nu testen? Ik ben vrijdag 10 dpo, maar wil eigenlijk echt wachten tot dinsdag.
Ik ben vandaag 10DPO. durf niet te testen vandaag.. te bang voor teleurstelling. Werd vannacht helemaal bezweet wakker. Dit had ik vorige ronde ook, toen het raak bleek te zijn, maar heb dit dus ook als ik ongesteld ben (of wordt.. ). Dus lekker vaag weer
Ja ik heb het dus vooral als ik echt ongesteld ben. Dan zweet ik het hele bed nat.. zo vies!!! Weet niet of dat echt aan progesteron ligt? normaal begin ik op 9 dpo wel al te spotten voor mijn menstruatie. Nu nog geen bruin bloed gezien, betekent dus wel dat mijn progesteron beter is deze ronde!
Oh hoop het zo voor je!! Btw: Ik reageer heel sterk op progesteron dus bij mij zorgt progesteron wel voor nachtzweten voorafgaand aan menstruatie. Ook duizeligheid, vlagen van misselijkheid, droge mond/lippen, verstopte neus, weinig eetlust ervaar ik vaak.. laten dat nu net allemaal ook symptomen zijn, heel verwarrend altijd dus. Oja en week voor menstruatie beginnen bij mij ook al krampen, tintelingen, zwaar gevoel. Bleh. Nu dus ook weer dus daarom kijk ik niet meer op van symptomen.
@xMeliisz duidelijk al zeg! Gefeliciteerd! M'n vorige 2 zwangerschappen had ik het altijd enorm warm. Zou het extreem koud hebben ook een symptoom kunnen zijn? Heb het al een paar dagen zo koud! (7dpo nu). Zelfs m'n man vroeg wat er aan de hand was met me. Slaap altijd in een tshirt, nu in een lange fleece pyjama