NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anja1986, 15 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Haha kan het seizoen daar ook nog aan bijdragen? Bij mij zegt warm of koud hebben allebei niks helaas. :( maar kan voor jou wel zo zijn!

2. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik had bij beide meiden in het 1e trimester steeds heel erg koud (en veel honger) dus het kan zeker een symptoom zijn

Beausecret vindt dit leuk.
  3. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Die symptomen kunnen echt beide kanten op. Bij mij begon ook alweer krampen en zwaar gevoel enzo. Enige verschil was mn liezen vanaf 4dpo. Trekkerig, steken enzo. Niet de hele dag door maar wel veel momenten van de dag

4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ja, liezen voel ik nu ook enorm. Vooral als ik te snel opsta een pijnscheut, en overall een trekkerig gevoel. Nu voel ik het met name rechts, maar soms ook links. Had jij dit ook deze ronde aan beide liezen? Kan me niet zo specifiek herinneren of ik dit vorige rondes ook had..

5. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Zelfs toen er sneeuw lag had ik een dun pyjamashirt aan en nog snikheet. De kachel staat hier meestal op 16 en als m'n man 'm op 17 doet dan klaag ik dat het te warm is. Ik ben dit dus niet gewend.
    Nou hopen dan maar!

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Het is je zo gegund @Ajuuparaplu dus ik hoop dat dit specifiek echt een signaal is van jouw lijf! Wanneer kan jij testen ook alweer?

7. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja beide maar het meeste rechts. Maar eitje was denk ook rechts aangezien ik aan die kant het eitje voelde groeien

Ohjaa en gisteravond zwaar gevoel bij schaambeen/schaambot

8. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Volgende week pas... Merk dat ik er heel erg mee bezig ben deze maand en eigenlijk sinds m'n eisprong niet lekker in m'n vel zit omdat ik niet weer teleurgesteld wil worden. Aan de andere kant testdrang zodat m'n vermoeden bevestigd kan worden dat het weer niet gelukt is (oké dat klinkt best vreemd, maar zo voel 't)

9. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Oh echt joh is de oorzaak van progesteron? Dan zal dat bij mij idd ook zo zijn. Wist ik niet... Ik heb verder gelukkig geen symptomen... Maar heb ook sterk het gevoel dat het niet gelukt is. Ik wil ook niet testen, want dan loop ik hele dag met kutgevoel als hij negatief is :confused:

10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ik begrijp het denk ik wel, na zoveel rondes is het moeilijk om positief te blijven. Dat heb ik bij ronde 3 al in bepaalde mate, terwijl dat echt dikke onzin is en respectloos naar dames die er veel langer over doen. Kun je deze week nog wel een beetje afleiding zoeken?

11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Jaa PMS bij mij denk ik? Maar hoeft niet bij iedereen zo te zijn he, ik heb dat in ieder geval wel enorm. Ik snap je testdrang, over 2 dagen is een positieve test veel reëler.. Welke testen heb je in huis?

12. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Ach als je een wens hebt dan is 3 maanden ook lang.
    Ik moet een paar diensten werken en heb de kinderen natuurlijk uit school halen etc maar voor de rest niet. Stomme corona, wil er gewoon weer is op uit. Bos en speeltuinen heb ik jou ook wel gezien o_O

13. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ja, herkenbaar! Wel fijn om je gedachten te kunnen verzetten.. Ik ben opzoek naar nieuw werk, ook wel dubbel icm wens voor een 2e, maarja: ik ga het gewoon aan en we zien wel. Ook al is het heel spannend!

14. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Je weet nooit hoe 't loop. We waren al ruim een half jaar aan 't proberen toen ik hier kwam werken. Zijn ondertussen een half jaar verder, m'n contract is verlengt en zit goed op m'n plek. Twijfelde ook of ik dit moest doen omdat we probeerde voor een derde. Ben blij dat ik er gewoon voor ben gegaan. M'n andere baan vond ik echt niet meer leuk na 14 jaar.

15. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Whaaa ik zie ze!! Woehoeee

xMeliisz vindt dit leuk.
  16. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    @xMeliisz Gefeliciteerd!! Wat een duidelijke testen al! Hopen op een mooie oploop!!:rolleyes::rolleyes:

Goedemiddag allemaal,

Zoals gisteren al gezegd, zaterdag ongelofelijk felle krampen gehad waardoor ik de ms zondag verwachtte. Zondag had ik helemaal nergens last meer van. Sinds gisterenochtend heb ik de typische ms klachten (rugpijn, krampen en weeïg gevoel), normaliter begint dit bij mij na het eerste bloedverlies. Door de krampen van gisteren (en vannacht en vanmorgen) heb ik vanmorgen niet getest omdat ik er vrij zeker van ben dat het niet gelukt is.

Nu zit ik op kantoor met natuurlijk maandverband voor (tampons lukt 1e dag niet) en voelde ik net een enorm gelek. Met tranen in de ogen naar het toilet, maar een MEGA golf met dikke cremeachtige afscheiding en nog steeds geen bloed te bekennen. Op 9DPO, 10DPO en 12DPO negatief getest met de k2v5, dus hoop heb ik nog steeds niet echt...

Iemand ervaring met bovenstaande en wel zwanger? Als vandaag het bloeden uitblijft, ga ik morgenvroeg testen.. (of vanavond? haha)

xMeliisz vindt dit leuk.
  17. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ohh ja zie je, je weet ook nooit hoe het loopt, maar ik bewonder dit soort stappen wel altijd enorm! Fijn dat het goed heeft uitgepakt voor jou! Inspireert mij weer.

Ajuuparaplu vindt dit leuk.
  18. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden en dat terwijl ik het gevoel had dat het niet raak was:|
    Ik duim voor nog meer positieve testen in deze groep:rolleyes:
    Ik denk dat ik morgen of overmorgen de digitale clearblue wil doen en daarna zet ik mij op roze:D

MonaB, MLB, MB91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Zo extreem veel afscheiding als je beschrijft niet. Maar kan van m'n andere zwangerschappen me wel herinneren dat ik regelmatig wat voelde lopen in het begin en dat ik dan elke keer bloed verwachtte op het toilet, maar dat was het dan niet.

MonaB vindt dit leuk.
  20. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Oooo wauw gefeliciteerd!

xMeliisz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina