Ik ga morgen nog een test doen van Sensitest, als die lijn wat donkerder is als de lijn van gisteren dan kan ik op roze worden gezet!
Duim voor je Jammer zeg, hopelijk breekt het dan snel door en kun je met de volgende ronde verder Ik heb sinds het avondeten last van een zeurende pijn aan de zijkanten van mijn onderbuik en het trekt ook naar mijn onderrug....Kan me niet herinneren dat ik dit eerder gehad heb maar ja, het wilt niks zeggen natuurlijk Al hoop ik van wel Hoe dan ook zit de 1e wachtweek er bijna op pff
Hier ook bruin verlies, ongesteldheid zet nog niet door. Net test gedaan, maar Omo wit. Wil ook liever dat t dan doorzet.
Ja dat afwachten tot het zover is, is niet fijn.. dan maar gewoon doorbreken.. Balen die witte test, toch zuur om te zien
Ik duim! Ga je testen of wachten? Hé verdikkie nou ja hopelijk inderdaad dat het dan maar snel doorbreekt en voorbij is.. Zelfde geld voor jou, hopelijk breekt het dan snel door
Hier ook dat zeurende gevoel. En mijn borsten zijn zo gevoelig, ik heb nu mn bh maar uit gedaan. Man man man.. ik word er gewoon geïrriteerd van
Lady’ss ff een vraag tussendoor.. ik ben een beetje aan kijken of ik symptomen van een eisprong voel en in kaart kan brengen, en vandaag zit ik 14 dagen voor nod. Ik heb een cyclus van 28 dagen.. dus zou vandaag ongeveer m’n eisprong “moeten” hebben. nu had ik toenstraks ineens aanhoudende scherpe pijn rechts onderin ter hoogte van de lies/bekken. Ook even gezellig gemaakt natuurlijk, maar dat deed ook gewoon echt pijn daarna was het even weg en nu doet t me weer zeer.. kan dit de eisprong zijn? Ik doe niet aan ovu testen, altans nog niet thanks alvast