Ben je zeker van je eisprong (tempen of ovu testen? Want 5a6 dpo positief testen gebeurd maar in 0,00001% van de gevallen en aangezien je aangeeft al 4 dagen last van je borsten te hebben. Of 2 a3 dpo is er sowieso nog geen innesteling geweest. Ik vermoed dus dat je al verder bent als 7 dpo dan
Niet leuk, bij mij gisteren ook (10 DPO). Sinds gistermiddag al weer menstruatie krampen dus dat zit er wel aan te komen. Ik duim voor jou dat er vandaag of morgen nog wat moois gebeurd in je lichaam!
Heb je vandaag al getest? Ik duim ook voor jou Krampen op zich zegt niks he, had ik bij mijn zoontje ook al vanaf 9 dpo en was toch echt zwanger, testte pas positief in de avond van 11dpo.
Hier 9/10 dpo maar ben gelukkig nachtje weg dus kan mooi niet testen. Soms gewoon fijn! Gisteren was de test negatief maja was vroeg en ook nog middagurine en niet heel geconcentreerd.
Nee nog niet getest.. ben bijna 100% zeker dat het menstruatie is wat ik voel.. maargoed lees en hoor het idd vaker dat meiden dat voelen. Ik denk morgenochtend een testje als laatste keer.
Ik heb ook menstruatie krampen en toch zwanger. Bij mn dochtertje zelfs de eerste 4 maanden van de zwangerschap rond dat ik normaal ongi zou worden telkens het idee dat ik ongesteld moest worden heel vreemd. Ik blijf duimen voor je
Balen meiden met negatieve testen ik duim nog voor jullie door Het gevoel dat je ongesteld moet worden komt ook heel veel voor aan het begin van een zwangerschap. Alleen noemen ze dat dan al een soort van bandenpijn. Ik had het de vorige zwangerschappen ook en nu weer
Nou zeg wat een rotronde is dit voor jou ook geweest! Hoop dan toch dat het nu echt duidelijk is voor je en niet weer in 1x stopt.
Ja en dan uiteindelijk op m’n verjaardag ongesteld, terwijl je dan toch hoopt op een mooi cadeautje. Had ook gelezen dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam. Maar niet dus. Nu kreeg ik de rode zee als cadeau