Ja mooi om die oploop te zien ik heb nog een paar testen en die maak ik gewoon op. En als laatste nog een digitale cb om volgende week te doen zodat er 3+ komt te staan Dankjewel hoop dat er snel meer dames volgen
Nee, ik ben niet zeker want ik heb niet getempt, maar ik heb een app. (dus niet geheel betrouwbaar) Vanaf 7 Maart was het een "gemiddelde tot hoge kans op een zwangerschap" Dus het zou ook eerder geweest kunnen zijn. (Vanaf 7 Maart) we hebben bijna iedere dag seks gehad tot zelfs 2 dagen na mijn ovulatie (via de app) voor de zekerheid. Ik zit vandaag op 8 DPO volgens mijn app.
Hele mooie oploop. En hier zie ik ook wel goed dat andere zeggen dat kv fijner is om oploop me te testen.
Ik heb er ook erg last van, echt van die venijnige krampen. Maar ja, is nog zo pril dus kan sowieso nog alle kanten op bij mij haha.
Zoiets had ik ook begrepen ja, eenmaal zwanger meer vruchtbaar ook na miskramen. Hmm wat een stom cadeau dit, ik had mijn 1ste ronde de rode zee als cadeau op valentijnsdag nou ook echt heeeel romantisch meteen acuut saggo
Hi dames, vraagje... ik ben dus 20 februari gestopt met de pil dus ik ben als het goed is nog aan het ontpillen (23 feb wel ontrekkingsbloeding gehad). Nu denk ik ongeveer 9dpo te zijn en verder eigenlijk nog geen klachten/kwaaltjes gehad. Vanochtend had ik opeens een paar minuutjes lichte ongi krampjes en heb ik een beetje bloed tussen mijn afscheiding zitten (en opeens veel afscheiding). Niet zoals vele zeggen bij innestelingsbloeding dat je afscheiding een beetje roze kleurt. Nee ik heb echt doorzichtige afscheiding en daartussen zit af en toe een beetje bloed, dus dat zie je goed zitten want het maakt de afscheiding verder niet een andere kleur... iemand enig idee of dit ook een teken is van ontpillen? Ik betwijfel eigenlijk dat het innestelingsbloeding is... en aangezien ik nog geen echte menstruatie heb gehad na de pil schat ik tussen de 23 en 26 maart ongesteld te worden. Ik heb trouwens nu ook verder nergens meer last van...
NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (4) SteffieD - 33 jaar - kindje 2 - ronde 4 MonaB - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 SBH88 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 17 maart (3) Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 NataschaL - 25 jaar - 1e kindje - 3de ronde 18 maart (2) Krily - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamavaneenengeltje - 29 - 2e kindje - ronde 1 19 maart (2) xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Flowertje - op deze datum 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na vmk) 20 maart (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 na mk 21 maart (3) Abeliv - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lamia-28jaar - 4e kindje - ronde 1 22 maart (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 Sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 20 23 maart (4) Breezer1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 7 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 14 DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Sais95 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 1 24 maart (3) Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mir 123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 xTamx -37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 25 maart (1) Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 maart (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 5 27 maart (1) Griselda - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 maart (0) 29 maart (1) Logan2013 - 33 jaar - 4e kinde - ronde 14 (sinds telling) 30 maart (0) 31 maart (2) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 (2 na vmk) romykayley-25 jaar- 2e kindje - ronde 2 Onbekende datum (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) SalsaHope -27 jaar- 3e kindje(+1bonus dochter) - 1e ronde ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (14) Zwanger (4) Tuurtest (0) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ja ik wel, en deze was positief. Alleen hij loopt niet op(dit is bij mij een bekend fenomeen). Dus weer een vroege miskraam. Meestal gebeurt dit alleen al voor 14dpo en niet pas zo laat. Dus ik wacht even het bloedverlies af en dan zet ik mezelf op rood.
O nee wat verdrietig... heb je dit al heel vaak gehad? Wat zegt de huisarts daarop of loop je al in het zknhuis? Sterkte..