Nee zouden in mei gaan trouwen en in december besloten om het te verzetten naar volgend jaar. Helaas wel al de jurk gekocht en op maat ook gemaakt dus daarom maar 3 rondes kans (waarvan ik wist dat het misschien niet zou lukken) maar klopt zou heel leuk zijn als het deze ronde nog zou lukken!
Ik hoop het ook voor je. Je wordt er ook zo moedeloos van hè. Ondanks dat je wel weet dat het mogelijk is dat het goed kan gaan blijft het lastig om daarin te geloven. Heb je uiteindelijk lang over je kindjes gedaan?
NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (4) SteffieD - 33 jaar - kindje 2 - ronde 4 MonaB - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 SBH88 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 17 maart (3) Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 NataschaL - 25 jaar - 1e kindje - 3de ronde 18 maart (2) Krily - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamavaneenengeltje - 29 - 2e kindje - ronde 1 19 maart (2) xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Flowertje - op deze datum 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na vmk) 20 maart (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 na mk 21 maart (3) Abeliv - 40 jaar - 4e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lamia-28jaar - 4e kindje - ronde 1 22 maart (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 Sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 20 23 maart (4) Breezer1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 7 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 14 DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Sais95 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 1 24 maart (3) Beausecret - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mir 123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 xTamx -37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 25 maart (1) Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 maart (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 5 27 maart (1) Griselda - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 maart (0) 29 maart (2) Logan2013 - 33 jaar - 4e kinde - ronde 14 (sinds telling) Flo1234 - 24 jaar - 1ste kindje - ronde 3 30 maart (0) 31 maart (2) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 (2 na vmk) romykayley-25 jaar- 2e kindje - ronde 2 Onbekende datum (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) SalsaHope -27 jaar- 3e kindje(+1bonus dochter) - 1e ronde ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (17) Zwanger (5) Tuurtest (0) Ongesteld (8)
Hier is mijn menstruatie begonnen, right on time! Heb geen testen meer, dus ik ben heeeel benieuwd hoe ik deze komende ronde zal doorlopen... of het meer rust geeft of juist niet. Ik blijf hier nog wel gewoon hangen hoor, wil graag zien wie er nog allemaal op roze mogen. Hopelijk nog een heleboel!!!
Vanochtend nog een testje voor de zekerheid gedaan, helemaal negatief. Dus vanavond gaan we vast een wijntje drinken. M'n borsten doen pijn, precies op het gebruikelijke tijd net als elke maand.
Nou ik zit nu al de hele dag krom van de buikpijn dus het kan niet anders dan dat ik eerder ongesteld word.. morgen of maandag denk ik. Laat maar doorbreken want dit is ook niks
Nee snap ik. Heb je altijd vooraf al zoveel buikpijn? Bij mij is de menstruatiepijn helemaal over sinds de geboorte van onze oudste. Heb echt helemaal geen krampen meer.
Eigenlijk sinds ik met de pil ben gestopt heb ik het heel erg ja, met de pil had ik er nooit last van. Wist de 1ste keer zonder de pil niet wat ik mee maakte daarvoor dacht ik altijd: gek dat vrouwen zich er soms door ziek melden maar ik begrijp het nu wel iets beter haha, al ga ik gewoon krom staan op me werk hoor . Meestal 3 dagen van te voren begint het al. Soms even weg maar nu echt al weer 5 uur lang achter elkaar.. humeur word er niet beter op. Soieso de week voor mijn menstruatie is mijn humeur echt zo aan het schommelen.. niet zo heel leuk voor mijn man en ook niet voor mezelf want ik zit mezelf ook in de weg.
Nee was eigelijk altijd snel zwanger, tot ik een MA kreeg met 10 weken en daarvoor een curretage nodig had, ren daarna nog een hysteroscopie. Daarna 34 rondes over onze dochter gedaan. En nu al 6 jaar zonder AC. En nu dus toch maar weer de MMM in
Zo stom al dat rood. Ik had meer roze gehoopt Aan de ene kant heb ik nu al het gevoel dat dit wel een goede ronde is maar aan de andere kant ben ik bang dat het mislukt is. Ik denk dat ik Corona heb namelijk Mixed feelings dus. Ik duim heel hard voor bruinverlies morgen, dan weet ik eigenlijk dat het een grote kans heeft dat het goed zit. Maaar ja duurt lang, kunnen we even een week of 3/4 vooruit spoelen?
Nou hè.. veel rood. Jammer. Gelukkig toch wel een paar roze. Ik duim voor je! Voor mij mag het ook 5 weken verder zijn..
Ja wat een verschil dan he! O joh en dat je het dan ook zo goed merkt aan je humeur. Zo’n ms kan nog flink wat doen dan!
Dit maakt me dan weer zo onzeker hé! Weinig oploop met 10dpo vs 12dpo. Onderste is dus van net! Wat denken jullie?
Omdat ik een aantal mensen heb gezien die positief zijn en ik dus gister opeens helemaal niet lekker werd. Voel mij nu wel weer oké maar gaat echt op en af Hopelijk niet positief in ieder geval..