Ik zie wat je bedoelt en begrijp dat je het spannend vind. Ik denk dat het ten eerste goed is jezelf af te vragen of je appels met appels vergelijkt (beiden ochtendurine en qua concentratie ongeveer gelijk?). En daarnaast, oplopende tests zijn toch een beetje een vorm van valse zekerheid. Mijn advies zou zijn om te proberen het wat los te laten als dat lukt. Geeft misschien ook wat meer rust.
Ik kan je een hand geven, heb de laatste voor alle zekerheid gedaan (12 DPO). Nu maar echt wachten op de rode zee, buikkrampen al een tijd zeer aanwezig. Hopelijk de volgende ronde voor de meiden die het helaas deze ronde niet is gelukt op roze!
Heb je helemaal gelijk in hoor! Eergisteren was met 2e urine en vandaag 1e. Zo maakt een mens zich ook gek.. dat is dan weet het nadeel van vroeg beginnen met testen. Ik ga nu wachten tot volgende week.
Moeilijk lijkt me dat, liefst zou je dagelijks willen testen en het op zien lopen. Beter idd dat je even wacht zodat je ziet dat er echt wel oploop in zit
Goodmorning lady’s.. gefliciteerd voor de dames die in verwachting zijn.. dames op rood. Hoop voor jullie volgende maand rozee ik zelf zit op de wachtbank.. nu 4 dpo. En eigenlijk vanaf 1dpo al pijn in m’n borsten. Normaal pas een week voor ongesteldheid pijn.. nu ervaar ik sinds gister ook een branderig gevoel in de linkerborst, kan het niet plaatsten.. heb ik nog nooit gehad.. iemand die hier bekend mee is? T is een hele vervelende pijn. Alsof het van binnen een wondje is en je gooit er alcohol over.. herkend iemand dit? Kusjes xx
Ik heb in totaal ook 5x vmk gehad en ook geen oorzaak gevonden destijds. Geloof het pas als ik de eerste weken voor bij ben. Positieve test is leuk maar zegt nog niks
Hier sinds 2 jaar elke maand vanaf ei giga pijnlijke borsten. Waarschijnlijk is dit progesteron gerelateerd
Hier dus ook het enige wat ik denk is "hoelang mag ik dit keer van een posi test genieten" Klinkt stom maar na 3 MA's en 11 vmk's lijkt het een soort van te wennen
haha pff vervelend.. maar ik heb t normaal ook, alleen dan pas een week/paar dagen voor ongesteldheid.. en sowieso nooit dat branderige gevoel, dus vind het apart
Het beste is om alle testen die je doet met dezelfde urine te doen. Alles met ochtend, alles met 2e enz. Zijn ook veel dames die beter met 2e of middagurine testen dan met ochtendurine
Ja, al zie ik 'm nu wel duidelijker! Hoop dat jij ook snel een posi test in handen hebt, shit van de buikkrampen en nega test
Goedemorgen meiden, ik zit nu op 9 DPO. Had een sensi early test liggen en kon mijzelf niet bedwingen... ik zie een kleine tuur streep. Manlief ziet niks. Misschien wil ik te graag? Hoort de streep niet al duidelijker te zijn? Of toch negatief? Willen jullie eens mee turen? Hoe is jullie ervaring met de Sensi test Early? Ik zit natuurlijk nog maar 5 dagen voor NOD. Spannende dagen zo
9 dpo is nog vroeg Op je negatieve foto zie ik een mini streep. Hopelijk morgen of dinsdag duidelijker!
Een streepje is een streepje zeggen ze.. Maar ik snap je helemaal hoor! De huisarts heeft mij ook beetje onzeker gemaakt moet ik zeggen hoor, kan oas vrijdag opnieuw bloedprikken en dn hopen dat mn waardes opgelopen zijn. Maar gelukkig blijven mn teste positief, al zijn het geen knallers voor mijn gevoel. Jij inmiddels al een duidelijkere test?