Vandaag weer mega last van m’n darmen M’n temp was vanmorgen ook gestegen naar 37,1?? Dat heb ik vrijwel nooit dus erg bijzonder. Ook alleen nog maar witte afscheiding ipv bruin.. Wordt nu wel echt nieuwsgierig.
Jij ook 31ste NOD toch? Ik heb ook vrij veel witte afscheiding, en hele pijnlijke boobies haha. Heb jij verder kwaaltjes waarvan jij denkt het is raak? En wanneer ga je testen?
Ja klopt! Nee niet perse klachten die ik aan de zwangerschap kan herleiden. Kwaaltjes zijn gelijk aan zwangerschap of voor nod vaak haha. Enigste wat ik de afgelopen 2 zwangerschappen had was bruine afscheiding direct vanaf het ei.. edit; normaal gesproken bruine afscheiding vanaf 7dpo ongeveer Ga denk ik zaterdag testen! Jij?
Een hele lichte stijging tov zondag, het zijn geen tuurstreepjes meer (lastig op de foto te krijgen). Maar ik vind het wel een erg lichte stijging dus ik ben bang dat het niet gaat blijven... weet ook niet precies wat mijn NOD is ivm stoppen pil. Dus ik stop even met testen, als ik einde vd week niet ongesteld ben geworden gooi ik er wel nog een testje tegen aan.
Haha oki, spannend dus.. ik zoals k zei alleen pijnlijke borsten, heb ik normaal pas een week voor nod. Verder eigenlijk niet echt kwaaltjes. Heb ik sowieso nooit voor nod . Dat is pats boem buikpijn en meteen ongesteld haha.. vanaf zaterdag kan idd.. maar dat heb ik vorige maand ook gedaan zo vroeg, maar het is zo stressvol dus hoe ik er nu insta ga ik denk ik pas op nod testen(als ik dat volhoud haha)
Haha ja is ook beter om tot nod te wachten hoor, weet van mijzelf dat ik dat niet ga redden. Afgelopen 3x positief getest op 8 dpo dus als het nu negatief is kan ik wel wachten tot nod. Spannend!!
Hier blijft temp stabiel totaal geen klachten zit op 10 dpo nu wacht tot 15 dpo voor ik test Denk namelijk dat er niks gaande is
De test van vanmiddag, 9-10 dpo. Volgens mij is hij iets donkerder dan gisteren. En dan moet ik nog een week wachten tot NOD (lf van 15 dagen dus wat langer) . Vanaf wanneer weet je nou zeker dat je zwanger bent? En vanaf wanneer (welke dpo) kun je zo”n digitale cb gebruiken? Wil niet nog een week wachten tot NOD als de testjes de komende dagen verder oplopen.