Ik heb ook veel te vroeg getest waardoor ik nu heel onzeker ben dat het niet is gelukt. Maandag en dinsdag voelde ik mezelf niet lekker heel de dag maar weer vanaf woensdag ( 8dpo) voelde ik mezelf weer goed en nu nergens last van. Enigste waar ik last van heb is verhoging in de avond wat nogal wisselt van 37.6 naar 37.8. Ook op 8dpo getest maar negatief (wat natuurlijk ook vroeg is om te testen). Nu wil ik zolang mogelijk proberen niet meer te testen want merk dat ik mezelf onzeker maar hierdoor. Maar tot nu toe niet het idee dat het is gelukt deze ronde.
Ik durf het niet te zeggen, heb 12 maart tot 16 maart lichte bruine afscheiding gehad en 17 maart voor het laatst getest, negatief. Sinds dien niet meer durven testen. Ik ben nu sinds drie dagen met ovaluatie testen begonnen en die zijn allebei best rood alleen het ene streepje nog net niet even rood als de andere. Dus of nu mijn ongesteldheid wel al is geweest of niet? Even afwachten dus. Ik heb ook de flo app en die geeft aan dat 25 februari mijn ei had moeten zijn, ik ben pas begonnen op 1 maart met klussen. Dus als dat allemaal klopt kan ik ook nog niet zwanger zijn. Dan zou nu dus eigenlijk ronde 1 zijn. Ik ben heel benieuwd . Foto is van ovulatietest van vanmiddag. Behoort dit tot positief? Of bijna positief?
Nee geen idee helaas. Al is mijn schildklier wel behoorlijk van de leg. De ene keer gaat hij te snel en de andere keer te traag. Maar in Nederland vinden ze de meeste waarden wel prima
Jeetje wat heftig, ik ken iemand die helaas ook steeds miskramen kreeg maar dan rond de 10 weken. Zij heeft volgende uiteindelijk een bepaald dieet geloof ik. B12 wel goed uitgezocht? De laag waardes liggen in Nederland veel te laag( je hebt sneller een te kort dan ze hier denken).
Oh dat kan ik wel eens laten checken, bedankt voor de tip. Ze hanteren in Nederland inderdaad hele andere waardes. Soms wel vervelend
Wat rot zeg! Snap dat je het achter je wilt laten, hopelijk kan dit snel Ik meen mij te herinneren dat jij tegelijk met mij ei gerelateerde klachten had maar misschien verkeerd onthouden. Mijn ei was vrijdag en mijn nod is 31 wanneer ga je weer testen? gefeliciteerd!
Sterkte! Ja.. schildklier zorgt ook voor een hoop narigheid! Net als B12 wat hier ook al genoemd is. En ja de waardes die worden gehanteerd over de B12 is echt vaak te laag!
Als het vroeg mis gaat kan het ook aan je progesteron liggen. Al is uit onderzoek niet bekeken dat het werkt men ik vele succes verhalen hier op zp van utrogestan en mijn dochter is na 12 miskramen vast blijven zitten met utrogestan. Nu deze zwangerschap opnieuw gelijk progesteron voorgeschreven gekregen gelukkig
Sterkte!! Hier helaas ook ervaringsdeskundige. Ik ben overtuigd dat vitamine d tekort bijdroeg aan mijn 3 miskramen. Ook iets om in de gaten te houden misschien. Kan in ieder geval geen kwaad!
Heb je ovulatietesten gebruikt? Ovulatiepijn is namelijk het groeien van de follikel en niet de eisprong zelf. Dus kan goed zijn dat je nog geen 8dpo bent maar 6 of 7dpo
Zo gek, zoals ik net schreef heb ik 12 tot 16 maart heel licht bruin verlies gehad zonder enige stolsels of pijn oid( alleen bij het afvegen) maar op de 17de negatief getest. Nu zojuist heel licht roze bloedverlies gehad nadat ik vanmiddag wat kramp voelde. Mijn ovaluatietesten zijn nu al drie dagen best rood, zou dat kunnen zijn doordat je zwanger bent? Misschien moet ik dan toch maar weer een test doen al heb ik er deze maand al 4 gedaan. Vervelend zo'n cyclus waar je geen mouw aan kan knopen.
Ik heb ook progesteron gehad bij mijn vorige miskramen maar toen is het helaas alsnog misgegaan. Mijn schildklier stond nu op 3,84 en ik denk dat dat wel eens de boosdoener kan zijn. Toen ik zwanger werd van mijn dochter stond hij (door de ziekte van Graves) op 1,80 anders op 4,20. En wonder boven wonder bleef zij wel plakken. Maar de artsen in Nederland geven hier dus ook geen gehoor aan. Ik zal ook eens B12 en vit D laten prikken
Zou ik zeker doen. Hier ook bekend met ziekte van Graves (maar dan mijn man). Helaas ook gelezen dat het van invloed kan zijn op de man qua vruchtbaarheid dus dat maar de volgende afspraak met zijn arts bespreken..
Ik begin de hoop een beetje te verliezen nu m’n temp nog steeds lager is dan ik zou willen.. ga denk ik pas testen als die gestegen is
Vandaag 12 dpo stiknerveus met drie miskramen in achterhoofd blijft t spannend... maar aangezien ik mijzelf anders vanavond een ontspannend wijntje wilde gunnen toch even getest..