Net de 1e ovutest van deze ronde gedaan, zou eigenlijk morgen starten maar ja Test was donkerder dan ik zou verwachten, komt mijn ei misschien eerder deze maand of is dit gewoon toeval
Haha thnx, ik verwacht m'n eisprong nog niet maar plezier hebben we sowieso Maar ben wel erg benieuwd welke dag de ovutest piekt
Ik had vanochtend een smiley op m’n CB test! Verwacht morgen of overmorgen m’n ei. Dit is de eerste keer dat ik ovutesten gebruik. Moet zeggen dat het nu beetje anders/spannender of zo voelt vergeleken met de eerste 2 rondes aangezien ik nu echt weet dat m’n ei komt. Ik merk ook echt dat m’n ei komt dus voor mij wel fijn om te weten dat mijn gevoel ook echt klopt. Mijn man weet nog niet dat ik smiley had. Weten jullie partners het meestal wel? Ik twijfel nog of ik het hem moet vertellen dat ie aan de bak “moet” vanavond
Ik laat mijn man wel altijd weten ja hoe mijn ovu testen zijn maar we hebben ook afgesproken om ong. een week voor verwachte ei om de dag soieso seks te hebben. Tenzij 1 van ons echt moe is of wat anders.
Mijn man weet alles.. elke test die doe, alles wat ik voel vertel ik hem.. In de week van de ovulatie maken wij het om de dag gezellig en wanneer deze periode aanbreekt, laat ik hem dat weten.
Sorry, niet bepaald aanwezig geweest, heb wel meegelezen. Even afstand was nodig maar nu ik in de ovulatie periode zit, toch weer de behoefte om te reageren
Mijn partner weet het niet maar die maakt t ook niks uit. Staat er heel nuchter in. En ik doe het omdat ik een controle freak ben en voor mezelf. Wij hebben sowieso bijna dagelijks seks... dus daarvoor hoef ik het niet te doen. Maar hij is meer van als het raak is is het raak.
Veel plezier!! Mijn man weet wel wanneer de test positief is. Tot nu toe ook elke keer dezelfde dag dus de dagen daarvoor maken wij het regelmatig gezellig (meestal om de dag). De rest van de maand wanneer wij willen
Hey dames ik sluit me hier aan. Ik denk toch dat mijn nod zal zijn de 15de maart ipv 12 maart . Mooi mijn temperatuur zien oplopen deze ochtend en gisteren dus met zekerheid mijn eisprong gehad door ovulatiepijn & ovulatietesten. Vandaag officieel dpo 1 . En pas op cyclusdag 21 mijn eisprong gehad. Heb best lange cyclussen . Hopen dat mijn temperatuur mooi blijft oplopen.
NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (3) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 4 MonaB - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 17 maart (2) Anja1986 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 maart (0) 19 maart (2) Linds87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 (hopelijk mét ovulatie), officieel ronde 16 op basis van Ovulatie Inductie in de VU xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 20 maart (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 na mk DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 2 (NOD kan eerder/later plaatsvinden, geen regelmatige cyclus) 21 maart (0) 22 maart (2) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 Sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 20 23 maart (1) Breezer1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 7 24 maart (0) 25 maart (2) xTamx -37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 maart (2) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 14 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 5 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (1) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 (2 na vmk) 31 maart (0) Onbekende datum (1) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (18) Wachtend op de eisprong (15) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Tuurtest (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven).
Misschien een gek vraagje, hoe is jullie afscheiding voor ovulatie? Op dit moment zit ik op cyclusdag 17 en heb sinds vanmorgen witte afscheiding. Vorige maand op cyclusdag 20 eisprong gehad. Ik vraag me af of dit een teken is dat ik nu op de meest vruchtbare dagen zit en dat me eisprong eraan gaat komen?
Ik meld me hier ook aan ik weet mijn nod nog niet maar dat zal blijken als ik mijn eisprong vind dan zal ik mezelf op de lijst voegen. Even een andere vraag ... Zijn hier ook dames gestopt met roken? Ik denk namelijk dat ik dat wil gaan doen. Heb alleen al zoveel pogingen achter de rug ... Iemand tips? Ik denk dat het gunstig is voor de vruchtbaarheid en beter nu stoppen als straks. Verder leef ik gelukkig wel helemaal gezond. Alleen die stomme gewoonte he
Ik rook nog maar 3 sigaretten per dag. Heel slechte gewoonte maar ben van plan gewoon abrupt te stoppen vanaf morgen/overmorgen .
Ik rook helaas ook. Ik heb zoiets van ik rook en als ik eenmaal zie dat ik zwanger ben stop ik.. beste is idd om nu te stoppen maar ik ben er niet van overtuigd dat ik dan in 1x meer vruchtbaar ben.. eerder dat het nu stress zou opleveren wat ook weer niet goed is om zwanger te raken. Zodra ik weet ik ben zwanger heb ik het echte doel om een klein frummeltje niet te laten lijden door mijn verslaving en gewoonte. Tips uhm tsja... abrupt stoppen geeft stress, zeg je ik ga minderen dan ga je er meestal alleen maar meer door roken, enige wat misschien een hulpmiddel kan zijn voor je zijn pleisters om zo af te bouwen.
Succes! Met 3 sigaretten moet het lukken om abrupt te stoppen hoop ik. En anders spreek je met jezelf af 2 en dan 1 per dag. Ook dan ben je al goed bezig!