Oh no, wel zo’n andere test gedaan? Hier twijfel ik tussen hooikoorts of echt verkouden worden. Ik hoop dat eerste maar mijn medicijnen hebben tot nu toe weinig verschil gemaakt.
Ja ik wacht met testen, net een douche genomen in de hoop dat ik mij beter zou voelen. Voel me echt niet fit vandaag.
Ja ik ben nu dus bezig! Moet zeggen dat ik het niet echt zie oplopen en wel al binnen 2 dagen m’n ei verwacht.. kan hij ook ineens gaan knallen?
@Bumpie kreeg ei pijn en m'n temp zakte dan ga ik 2 keer per dag testen omdat mijn test in avond altijd donker word. Lh schommelt in je cyclus, 12e was die bij mij ook donker zat toen ook even in twijfel maar had geen ei pijn of veel slijm en m'n temp ging niet omhoog. Toen wist ik dat hij nog moest komen. Heb vaak tussen 16 en 23e mijn piek. maar elke ronde zeg ik ga pas testen rond dag 15 maar elke maand mis hahaha
Ja hier had ik gisteren om 10 u een negatieve test en om 15 u een positieve! Knal. Ik test rond dag 10 altijd twee keer om hem niet te missen. Ik weet nooit of ik een lange piek heb of niet en met een donor maak ik het niet zomaar gezellig
We voelde ons vanmorgen allebei even wat beter dus toch even gezellig gemaakt, waardoor we nu weer half dood liggen . Geen idee of het op m’n piek is dat kijk ik vanmiddag wel. Maar gaan er niet vanuit dat het raak gaat zijn met deze Corona.
Spannend allemaal!! Ik had vorige week vrijdag positieve ovulatietest, maar temperatuur steeg langzaam dus weet niet wanneer die exact is gesprongen… heb wel af en toe wat krampjes wat ik wel hoopvol vind! Maar weet niet of dat al zo snel kan… bij m’n vorige zwangerschap had ik volgens mij ook af en toe wat krampjes en verder niks
Gewoon het gevoel. Maar ja, daar kan je eigenlijk ook niets aan vastknopen We wachten nog maar even af, het is nog vroeg. Zwembad was iig erg warm. Lekker zweten
Corona test is hier gelukkig negatief! Maar denk dat met koorts/ verhoging een verdere innesteling niet echt mogelijk is. Iemand wel eens griep of koorts/verhoging gehad en toch zwanger?
@Anar91 Ahaa! Ik heb ei pijn rond CD13-14 meestal.. zit nu op 12. @IrisBloem haha dat snap ik! ik ga vanavond ook maar testen dan
Zo hij had er geen zin in denk ik, zelfs de controle lijn is niet donker haha. Maar ze zijn zo bijna even donker dus of m’n piek eraan komt.. geen idee hoop het. Edit: nog een gedaan maar die doet hetzelfde Zie nu wel dat m’n piek er nog niet is, maar die zal dan echt morgen en/of maandag zijn. Hopen dat we ons dan nog meer beter voelen en alsnog deze ronde kunnen proberen.
Goedemorgen allemaal op deze mooie zonnige dag! Aangezien de ovulatie test gisteren middag nog positief was is de donor gisteren avond nog een keer geweest. Wilt iemand mij op roze zetten?? Dank je wel alvast Wachtbankje daar zijn we voor mensen die de ovulatie testen nog niet zo lang doen, dit is een voorbeeld van mijn afgelopen dagen. van beneden naar boven Gisteren middag Gisteren ochtend Vrijdag middag Vrijdag ochtend en daarboven donderdag
Je woont denk ik niet waar ik woon haha hier volop bewolkt! Hopen dat het lukt! Komt de donor dan 1 keer of nog een keer?