Dat is mooi optijd een streepje. Ziet er goed uit, voor 8 dpo. Nee, nog niet echt het idee dat er oik echt iets zit eigenlijk. Maar dat had ik bij mijn zoontje ook niet. En ben ook nog nooit misselijk geweest, ook niet bij mijn mk's. Jij?
Oke fijn weinig symptomen.. ik ook nooit misselijk geweest. Nu af en toe last van menstruatie krampen en zere onderrug.
Natuurlijk hier ook nog weer getest. Gelukkig weer opgelopen. Begin er weer in te geloven, dat er weer iets zit. Nu hopen dat het eindelijk een keer goed mag blijven gaan. Voorzichtig blij.
Gefeliciteerd ! Maar ik zie aan je onderschrift dat zwanger worden op zich niet het probleem is. Ik hoop met je mee voor een plakkert !
Dit lijkt me zó spannend..! Ik wens je toe dat je kunt genieten van het feit dat je zwanger bent, en op een gegeven moment opgelucht adem kunt halen, dat de echo's vrolijk zijn/blijven, ik hoop het echt voor je
Hier echt gefaald.. ik zou niet voor maandag testen.. heb het niet gehaald ik werd kotsmisselijk van uitlaatgassen en snackbar waar ik langsliep.. hele dag al beetje weeïg ofzo. In de verte tuurstreepjes.. wel binnen de tijd. Heb met deze eigk nooit valse strepen. Foto wel contrast wat bewerkt want anders was het nauwelijks te zien. 8 of 9 DPO. Nou maar hopen dat ik maandag meer zie. Mag nu echt niet meer testen tot maandag