Ik heb me niet kunnen inhouden, streep is nu bijna weg blote oog iets te zien maar krijg het niet meer op foto. Wacht wanneer de rode duivels zich melden!
Dat is shit zeg. Ik had dat vorige ronde, toen op 2 testen tuurstreepjes en dus toch hoop, maar na 5 dagen lang spotting brak de menstruatie toch door. Dat was echt zo'n domper, ik hoop dat die rode duivels snel komen, dan kun je door.. En dat het snel raak is voor je, dat hoop ik ook!
Wat zijn jullie lief zeg, dank jullie wel. Ik voel me zo blij. Ik hoop van harte dat het goed blijft gaan, want het voelt in mijn buik nog steeds alsof ik ongesteld ga worden. Ik hoop echt dat het bij jullie ook gauw raak is
Kan toch niet zo wezen 2 maanden achter elkaar 2 strepen had.. Maarja nu dan 11 dpo. 1ste ronde lf van 10 en 2e ronde 12 .. Kijken wanneer m'n temp gaat zakken!
Zo klote dit! Ik herken helaas dit gevoel Afgelopen ronde al op 8 dpo al aardig duidelijk streepje op de action early Daarna ook zichtbaar op de predictor early maar toch ongesteld Is je temp nog hoog dan?
hier ff he bah momentje , ik heb geen idee meer nu wanneer de ovulatie zou moeten plaatsvinden. vrijdag eipijn en een licht streepje met ovulatie test, gisteren nog steeds licht maar vandaag is die nog lichter dan de dagen ervoor. het Lijkt er op dat mijn ei dan al is geweest ? maar volgens de ging moest die in deze dagen springen? wanneer zou hij nou geweest zijn ? hoop niet dat we hem alsnog gemist hebben. Vrijdag wel het leuk gemaakt zeg maar ( frustrerend zo , laat anders de maand maar snel over zijn en dat we weer opnieuw kunnen proberen. Joh het lijkt me enorm frustrerend dat je eerst een licht streepje krijgt en daarna weer ineens wit hoop alsnog op een mooi streepje
Ja mooi kloten.. liever duidelijk streep of helemaal geen streep. Ja bovenste kaartje vorige ronde, onderste van nu.