Oooooeeeee zo grappig dat je dat dan ook gewoon deelt: dank je dank je. Vandaag hier 7 dpo en ik krijg dus nu wel hele erge testdrang. Mijn eerste positieve testen waren met 9 dpo middag, ochtend negatief. Dus ik weet wel dat dit niets gaat zijn maar toch…drang!
Ooh wat is dat shit: die twee strepen brengen hoop en angst tegelijk. Ik denk aan je! heb er ook ervaring mee en daardoor raak ik wel wat onzeker, ondanks mijn dochter waarbij de zwangerschap goed is gegaan
Ka is echt zo he, dan denk ik ja het kan eigelijk nog niet maar ach zijn zo’n goedkope testen wat maakt het uit en ik denk nu al zo’n 12 cyclussen he , oepsie
Hoe graag we iets willen hè! Mind fuck! Ik vraag me af en misschien vinden mensen die raar maar drinken jullie nog wijn oid tijdens wachtbankje enz?
Na de operatie de afgelopen maanden elke x 31 dagen cyclus gehad en een half jaar geleden een x 33 dagen... Maar vandaag dus geen menstruatie op dag 32. En ik heb al dagen hoofdpijn en wat lichte krampen. En geen testen in huis hahaha. Morgen moet ik werken dus ook geen tijd voor. Heb al die tijd al zoveel testen verspild dat ik nu even afwacht. normaal heb ik pas krampen op exact t moment dat ik ongesteld word, dus ik ben erg benieuwd of mijn lichaam mij voor de gek houdt
Ik had dus vandaag een positieve test en het voelt nog steeds alsof ik ongesteld ga worden, dus het kan zwangerschap zijn haha. ik hoop in elk geval dat het goed blijft gaan
Wauww gefeliciteerd! Ja ik herken het ook toen ik zwanger was van mijn dochter.. Maar al lang bezig en durf bijna niet meer te hopen. waarschijnlijk word ik morgen gewoon ongesteld!
Ohja ik drink nog wel iets hoor. In begin niet maar nu tonde 12. Ik leef gewoon voort hoor. Nu geen 10 ofzo he
@maansneeuw voorzichtig gefeliciteerd Ja, toen ik onverwachts 12 weken zwanger was van mijn zoontje heb ik dat onbewust ook gedaan. De VK gaf toen aan dat het tot op dat moment niet schadelijk was. Nu ben ik al bezig in ronde 6 en geniet gewoon, wanneer ik wil drinken, drink ik. Nou drink ik amper alcohol dus misschien makkelijk praten voor mij.
Hoi meiden, Ik praat graag weer lekker mee! vandaag pas 4dpo... wat gaat de tijd weer langzaam zeg ondertussen hsg onderzoek gehad, wat ik eigenlijk best mee vond vallen ondanks de druk die ze moesten zetten... links liep goed door rechts wat minder.. 31 maart weer terug dan zijn alle uitslagen binnen bloed/sperma ect... spannend... hoop op veel roze voor iedereen!
Nou zeg dat! Ik test altijd door tot ik ongesteld ben Zit nu al te kijken wanneer ik de eerste test kan wagen