Weet ik niet.. omdat temp nu stijgt zou je denken nu pas innesteling misschien... maar waarom had ik dan streepjes op de test??
Ja heeft een pakje opgehaald bij de jumbo, maar ik ken die testen niet. clairivo test early. We zullen zien vanavond.
Dank jullie wel, allemaal. Afgelopen weekend was ik ook echt even heel verdrietig, maar vandaag gaat het al wel weer. We zullen toch door moeten. We laten de wens iig nog niet varen. En ik hoop dat ik niet al te lang op mn eisprong moet wachten... vind ik zo zonde van de tijd
Wat jammer zeg... Maar ook wel een fijn idee, dat er hulp komt. Hopelijk snel een positieve test in handen.
Lief dat je het vraagt! Ik kan je vertellen dat het met mijn zoontje 1 grote chaos is. Ik twijfel of ik nu wel een broertje of zusje voor hem wil. Misschien ligt alles wel aan mij en ben ik het grootste probleem. Maar dan zou ik of weg moeten gaan bij mijn man, zodat ik geen prikkel meer ben voor mijn zoontje of andere rare dingen. Ik wil het verder niet zo open zeggen voordat iemand mij herkent.
Heftig meid.. misschien is het handig om hierover met een expert te praten? Je komt erg gestresst over in je posts. Ik leef met jullie mee.
Ah meid het klinkt alsof je er even helemaal doorheen zit. Kan niet anders als je even een “knuffel” geven. Wees niet te streng voor jezelf, zieke kindjes laten je op je tandvlees lopen dat hebben wij allemaal. ❤️❤️
Doe ik al met een psycholoog en haptotherapeut. Maar een ziek kind en een traject is niet niets.... En met andere rare dingen bedoel ik kijken of hij tijdelijk ergens anders moet wonen of een speciaal eet team waar hij zelf moet verblijven door de weeks.